Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

«Ποντίκι» VS τηλεκοντρόλ

Μάχη στήθος με στήθος δίνει το Ιντερνετ με τα παραδοσιακά Μέσα που ανασυντάσσουν τις δυνάμεις σπεύδοντας να αποκτήσουν ή να ενισχύσουν τη διαδικτυακή παρουσία τους.

«Ποντίκι» VS τηλεκοντρόλ

Η έρευνα WEB ID που διενεργήθηκε πρόσφατα από τη Focus Bari αναφέρει ότι η διείσδυση του Ιντερνετ στην Ελλάδα ξεπερνά το 40% και εξακολουθεί να αυξάνεται σε όλες τις υποομάδες κοινού. Εντυπωσιακό παραμένει το ποσοστό χρήσης του Διαδικτύου στις νεαρές ηλικίες, με σχεδόν 8 στους 10 έφηβους να δηλώνουν ότι το χρησιμοποιούν συχνά.

Πολύ υψηλά ποσοστά χρήσης του Ιντερνετ εμφανίζουν και οι ηλικίες 18-24 ετών (71%) και 25-34 ετών (55%), ενώ διαρκώς αυξανόμενη είναι η διείσδυσή του και στις μεγαλύτερες ηλικίες. Βασικός λόγος χρήσης του Ιντερνετ είναι η αναζήτηση πληροφοριών (77,4%) και παραλλήλως η Επικοινωνία (το 44,2% μέσω e-mail).

Το 38,1% σερφάρει για ενημέρωση σε θέματα ψυχαγωγίας, το 34,7% για επαγγελματικά ζητήματα και το 30,1% για ενημέρωση και ειδήσεις. Ενας στους 5 «surfers» αλιεύει ελληνικές ειδήσεις και 1 στους 4 διεθνείς. Το 21,8% των χρηστών αναζητούν προτάσεις και χρηστικές πληροφορίες για διακοπές/ταξίδια και το 19,7% ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες.

Για αθλητικά ενδιαφέρεται το 19,4%, για εργασίες και θέματα σπουδών το 19,2%, για Οικονομικά και Χρηματιστήριο το 8,8% και για προγνωστικά στοιχήματος το 4,1%. Τέλος, το 35,1% των χρηστών δηλώνουν ότι ακούνε ραδιόφωνο μέσω Διαδικτύου.

Τι εγκατέλειψαν, όμως, οι «surfers» για να αφιερώσουν χρόνο στο Ιντερνετ; Οι νέοι 18-24 ετών δηλώνουν ευθαρσώς ότι έκοψαν τη συνήθεια του καναπέ κατά 10,3% και το ξεφύλλισμα εφημερίδων κατά 6,9%. Το Ιντερνετ κατάφερε πλήγμα 4,8% στα περιοδικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ το ραδιόφωνο έπεσε κατά 5%.

Οι μεγαλύτεροί τους (25-34 ετών) κόβουν πολύ περισσότερο τα παραδοσιακά Μέσα υπέρ του Διαδικτύου: Το 13,3% πατάει «off» στο τηλεκοντρόλ της TV, το 9,6% μειώνει την ανάγνωση Τύπου, το 8,9% περιορίζει από αρκετά έως και εντελώς τα περιοδικά και το 5% ακούει λιγότερο ραδιόφωνο. Ωστόσο, η τηλεθέαση επιστρέφει δριμύτερη μετά τα 35, καθώς ο περιορισμός της συνήθειας του ζάπινγκ... περιορίζεται και αυτός: μόλις το 8,5% των τηλεθεατών 35-44 ετών δηλώνει ότι μείωσε την παρακολούθηση τηλεόρασης συνεπεία του Ιντερνετ, ενώ το ποσοστό πέφτει στο 6,5% και 6,9% στην κατηγορία των μεσήλικων (45-54 ετών και 55-70 ετών, αντίστοιχα).

Μεγάλη επισκεψιμότητα απολαμβάνουν η μηχανή αναζήτησης google.com (42,2%), το yahoo.com (23,3%), το yahoo.gr (15,2%), το youtube.com (12,8%) και το hotmail.com (9,8%).

ethnos.gr


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan