Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Το σημείωμα..(ανέκδοτο)

«Κάποιος μπαίνει στο αγαπημένο του εστιατόριο και κάθεται στο συνηθισμένο του τραπέζι. Ρίχνει μια ματιά γύρω και βλέπει μια πανέμορφη γυναίκα να κάθεται μόνη σ' ένα κοντινό τραπέζι.

Ο τύπος φωνάζει το γκαρσόνι και του ζητά να της στείλει το πιο ακριβό μπουκάλι σαμπάνιας που έχει, σκεπτόμενος ότι αν το δεχτεί, τότε θα δεχτεί και τα περαιτέρω...




Το γκαρσόνι πηγαίνει το μπουκάλι στην ωραία κυρία:
"Εκ μέρους του κυρίου", της λέει και τον δείχνει.

Η γυναίκα κοιτάει ψυχρά τον τύπο. Κοιτάζει και το μπουκάλι. Τελικά αποφασίζει να απαντήσει με ένα σημείωμα μέσω του σερβιτόρου.

Ο άντρας διαβάζει το σημείωμα, που λέει: "Για να δεχτώ τη σαμπάνια σας, θα πρέπει να έχετε μία Mercedes στο πάρκινγκ σας, ένα εκατομμύριο ευρώ στην τράπεζα και 20 cm στο παντελόνι σας".


Και αποφασίζει να απαντήσει επίσης με σημείωμα, που δίνει στο γκαρσόνι να το μεταφέρει.

Το σημείωμα γράφει: "Οσον αφορά το αίτημά σας θα μπορούσα να πουλήσω τη Ferrari Modena 360 και την BMW 850 που έχω για να μου μείνει στο πάρκινγκ μόνο η Mercedes 600 SEL

----επίσης θα μπορούσα να επενδύσω ή και να ξοδέψω τα 299 από τα 300 εκατομμύρια ευρώ του τραπεζικού λογαριασμού μου και να μείνω με 1 εκατομμύριο, όπως εσείς θέλετε.

---- Αλλά, ακόμη και για μια γυναίκα τόσο υπέροχη όσο εσείς, ποτέ δεν θα έκοβα 5 εκατοστά από το πουλί μου!
Υ.Γ. Παρακαλώ να μου επιστρέψετε τη σαμπάνια"».

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan