Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

......2πρόσωπα......



Λένε ότι είμαι γκρινιάρης
Ότι χάνω το δίκιο μου όταν βρίζω και ξεσπάω

Ε λοιπόν αυτό είμαι
Είμαι αληθινός όσο μπορώ να είμαι
Όταν έχω κάτι να πω, θα στο πω κατάμουτρα
Όσο οδυνηρό κι αν είναι

Το προτιμώ όμως αυτό
Όσο και να με φέρνει σε άμεση κόντρα
Και χαίρομαι όταν κάποιοι με βρίζουν μπροστά μου...
Χαίρομαι όταν μου τα χώνουν
Γι αυτό και δεν θα πετύχω ποτέ το μέγιστο
Αλλά δεν με ενδιαφέρει
Γιατί αυτά που πέτυχα είναι πολλά
Και τα πέτυχα με ειλικρίνεια και τίμια δουλειά

Γιατί εγώ δεν λέω πράγματα «από πίσω»
Δεν κάνω το φίλο και μετά σκάβω λάκκους όταν οι πλάτες γυρίζουν

Έχω μόνο ένα πρόσωπο
Αυτό...


«what you see is what you get…»

Γιατί η «Διπροσωπία» είναι ότι χειρότερο...

ΥΓ. Δυστυχώς στην Οιχαλία καλά κρατεί!!!!!

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

file mas esteiles!!!!!etsi akribws
Γιατί η «Διπροσωπία» είναι ότι χειρότερο...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan