Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009
Πρώτη θρησκεία οι καθολικοί στην Αμερική
Τεράστια πτώση σημειώθηκε στο ποσοστό όσων αυτοπροσδιορίζονται ως χριστιανοί, ενώ εντυπωσιακή είναι η αύξηση εκείνων που δηλώνουν άθεοι
Τέλος, τεράστια πτώση, πάνω από 11%, παρουσιάζουν τα ποσοστά των Αμερικανών που, ανεξαρτήτως δόγματος, αυτοπροσδιορίζονται ως «χριστιανοί».
Οι καθολικοί παραμένουν η μεγαλύτερη θρησκευτική κατηγορία, με 57 εκατομμύρια ανθρώπους να δηλώνουν πλήρωμα της Καθολικής εκκλησίας. Η πρώτη έρευνα του ARIS πραγματοποιήθηκε πριν από 18 χρόνια, το 1990, για να καταγράψει τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των Αμερικανών, καθώς η εθνική στατιστική υπηρεσία δεν ερευνά τον τομέα αυτό.
Βάσει της έρευνας που δημοσιεύθηκε χθες, για πρώτη φορά τόσοι πολλοί Αμερικανοί δηλώνουν άθεοι, φτάνοντας το 2008 το ποσοστό του 15% έναντι 14,2 % το 2001 και μόλις 8% το 1990, με αποτέλεσμα οι «άθεοι» να ξεπερνούν ποσοστιαία όλες τις άλλες μεγάλες αμερικανικές θρησκευτικές ομάδες, πλην των καθολικών και των βαπτιστών.
Σε μια χώρα όπου επί μακρόν υπήρξε χριστιανική, «η πρόκληση στην Χριστιανοσύνη... δεν προέρχεται από άλλες θρησκείες αλλά απ την απόρριψη όλων των μορφών οργανωμένης θρησκευτικής πίστης», σημειώνεται στην έρευνα που δημοσιοποιήθηκε χθες.
Η βόρεια Νέα Αγγλία ξεπέρασε τις βορειοδυτικές Πολιτείες της ακτής του Ειρηνικού ως η λιγότερο θρησκευόμενη περιοχή, με το Βερμόντ να εμφανίζει το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που δεν πιστεύουν σε καμία θρησκεία, 34%.
Πάντως, η έρευνα κάνει σαφές πως η αύξηση των άθεων Αμερικανών εμφανίζεται σε όλες τις Πολιτείες.
Επίσης, παρατηρείται «μετατόπιση» των θρησκευτικών πλειοψηφιών: για παράδειγμα τα Καθολικά οχυρά της Νέας Αγγλίας και των Μεσο-Δυτικών Πολιτειών έσβησαν, καθώς μετανάστες και νέοι που αναζητούν εργασία μετακινήθηκαν εκεί. Αντίθετα, στον Νότο, αυξάνεται εντυπωσιακά ο αριθμός των πιστών.
Αποδοκιμασία.
Η οργή και η αποδοκιμασία για το σεξουαλικό σκάνδαλο που ξέσπασε στην εκκλησία της Βοστόνης το 2002, μπορεί να ευθύνεται για τη μείωση των ποσοστών των καθολικών στη Νέα Αγγλία, σημειώνει η έρευνα. Όμως, το συνολικό ποσοστό των καθολικών σε όλες τις ΗΠΑ μειώθηκε ελαφρά τα τελευταία 18 χρόνια, απ το 1990 ως το 2008, από 26,2% σε 25,1%. Οι βαπτιστές, 15,8%, παρουσιάζουν μείωση απ το 19,3% το 1990, ενώ τα ποσοστά των Εβραίων εμφανίζουν συνεχή πτώση, από 1,8% το 1990 στο 1,2% σήμερα. Επίσης, τα ποσοστά των μουσουλμάνων, ενώ ακόμη είναι εξαιρετικά χαμηλά, έχουν ωστόσο διπλασιαστεί από 0,3% στο 0,6%.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως περίπου 2,8 εκατομμύρια άνθρωποι δηλώνουν πως ταυτίζονται με δεκάδες νέα θρησκευτικά κινήματα, αυτοαποκαλούμενοι «γουίκαν», παγανιστές, νεο-παγανιστές, ή «πνευματιστές», και δεν καταμετρούνται στην έρευνα αυτή.
Η έρευνα του 1990 είχε γίνει σε 113.000 Αμερικανούς, αναθεωρήθηκε με την προσθήκη άλλων 50.000 το 2001, ενώ η έρευνα που δημοσιεύθηκε χθες έγινε σε 54.000 άτομα το 2008.
Εστία επικίνδυνων μικροβίων τα κινητά τηλέφωνα των γιατρών
«Τα κινητά τηλέφωνα θα μπορούσαν να λειτουργούν ως δεξαμενές λοιμώξεων οι οποίες θα μπορούσαν να ευθύνονται για τη μετάδοση μικροβίων από ασθενή σε ασθενή στο περιβάλλον των νοσοκομείων» προειδοποιούν οι ερευνητές στο Annals of Clinical Microbiology and Antimicrobials.
H Δρ Φατμά Ουλγκέρ και οι συνεργάτες της στο Πανεπιστήμιο της 19ης Μαΐου στην Αμισό της Τουρκίας εξέτασαν τα χέρια και τα κινητά τηλέφωνα 200 γιατρών και νοσοκόμων που εργάζονται σε χειρουργεία και μονάδες εντατικής θεραπείας.
Το 95% των συσκευών έφεραν τουλάχιστον ένα είδος παθογόνων βακτηρίων. Τουλάχιστον δύο είδη βρέθηκαν στο 35% των κινητών και τουλάχιστον τρία στο 11%.
Πιο ανησυχητική ήταν η διαπίστωση ότι μία στις οκτώ συσκευές ήταν μολυσμένη με ανθεκτικό στη μεθικιλλίνη χρυσίζοντα σταφυλόκοκκο (MRSA), το βακτήριο που ευθύνεται για τις περισσότερες νοσοκομειακές λοιμώξεις στις περισσότερες χώρες.
Οι ερευνητές τονίζουν πάντως ότι τα ευρήματά τους θα πρέπει να επιβεβαιωθούν με εξετάσεις σε μεγαλύτερο δείγμα γιατρών και ειδικών.
Όσον αφορά τα πιθανά μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος, οι ερευνητές εκτιμούν ότι η κατάργηση των κινητών στα νοσοκομεία θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα από ό,τι θα έλυνε.
Θεωρούν ωστόσο επιβεβλημένα κάποια μέτρα υγιεινής που υπαγορεύει η κοινή λογική -μόνο ένας στους δέκα από τους εργαζόμενους που εξετάστηκαν δήλωσε πως καθαρίζει συστηματικά το κινητό του.
Newsroom ΔΟΛ
Θα γελάσουμε και σήμερα…
Παππούλη πάντα ενεργός…
Από το ολόταινα καλή και η γουρουνόταινα…
Θα έχει τη μέση του ο άνθρωπος…
Κι αυτός; Μα όλοι με τη πονεμένη μέση πυροσβέστες έγιναν;
Πάλι καλά που δεν πήρε νεροπίστολο
Βρε άστους να καίγονται
Άντε στην υγεία μας
Έσβησε; Όχι ακόμα…
Πρόβλημα προσανατολισμού (καλά τυφλός είναι;)
Όμορφα σπίτια, όμορφα καίγονται…
Πως κάψαμε άλλο ένα σπίτι
Τώρα σώθηκες!
ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ...
Ο παπατζής κινείται γρήγορα ταχυδακτυλουργικά και το βλέμμα του υποψηφίου θύματος όσο προσηλωμένο και αν είναι στις κινήσεις των χεριών δεν προλαβαίνει να καταγράψει τη σωστή θέση του παπά..
Το ερώτημα του παπατζή προτρέπει στον παράνομο τζόγο και το μακρύ χέρι της δικαιοσύνης προσπαθεί να τον πιάσει και να τον πετάξει έξω από την κοινωνία…
Το ερώτημα όμως στους πολίτες παραμένει..εδώ παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπάς;
Ρασοφόροι πολλοί κυκλοφορούν ανάμεσα μας και τους συναντάμε στο διάβα μας στην καθημερινότητα μας…Παπάδες,μοναχοί εμπνέουν τον σεβασμό και μόνον από την περιβολή τους..Παιδάκια τρέχουν να τους φιλήσουν το χέρι και να δεχθούν την ευχή και ευλογία τους και κάποιοι άλλοι μεγαλύτερης ηλικίας,τους πλησιάζουν–ίσως-για να νιώσουν την αγαλλίαση που προσφέρει έστω και μέσω «εκπροσώπων» η όποια επαφή με Tο...Θείο
Ποιοι είναι όμως πραγματικά οι ρασοφόροι;
Οι τυπικοί αλλά και ουσιαστικοί διαχωρισμοί ανάμεσα στους κληρικούς και τους μοναχούς είναι γνωστοί θα σπεύσετε να απαντήσετε..
Συμφωνούμε αλλά το ερώτημα παραμένει...Ποιοι είναι πραγματικά οι ρασοφόροι και πόσο επικίνδυνο μπορεί να αποδειχθεί το φαινόμενο κάτω από τα ράσα τελικά να κρύβονται απλώς «παπατζήδες»;
Πόσο ευάλωτη μπορεί να γίνει η κοινωνία μας όταν τα ιερά και τα όσια γίνονται εφαλτήριο για κερδοσκοπικές,παράνομες αλλά και ειδεχθείς πράξεις:Το μακρύ χέρι της Δικαιοσύνης μπαίνει και κάτω από τα ράσα θα μου πείτε και αποκαλύπτει συχνά τους κατ΄όνομα και χωρίς τη χάρη..ρασοφόρους κληρικούς ..μοναχούς.
Σωστά,αλλά η κρίση αξιών και η γενικότερη αμφισβήτηση των πολιτών πρέπει με κάποιο τρόπο να αντιμετωπισθεί..Μήπως τελικά και η «επίσημη» εκκλησία οφείλει να πράξει τα δέοντα ώστε να μην «τζογάρουμε» σε...παπατζήδες;
blondestories
Η Ελληνική Γλώσσα ζωντανή στη Μασσαλία!
Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΕΜΟΣ
E ίναι γνωστό ότι οι Έλληνες συνδέονται με τη Γαλλία από τον 7ο προ Χριστού αιώνα. Το 630 π.Χ. Έλληνες από τη Φώκαια της Ιωνίας (βορειοδυτικά της Σμύρνης) έκτισαν τη Μασσαλία. Οι σημερινοί Μασσαλιώτες Γάλλοι είναι υπερήφανοι για την Ελληνική καταγωγή τους. Οι Φωκαείς ήταν τολμηροί θαλασσοπόροι. Πρώτοι αυτοί κατασκεύασαν πλοία (νήες) με 50 κουπιά και γρήγορα ανάδειξαν την πατρίδα τους σε μεγάλη ναυτική δύναμη και επλούτισαν. Εκτός από τη Μασσαλία σε γαλλικό έδαφος και συγκεκριμένα στην Κορσική, ίδρυσαν το 565 π.Χ. την Αλαλία.
Από τη Μασσαλία ορμώμενοι ίδρυσαν κατόπιν άλλες πόλεις. Σπουδαιότερη είναι η Νίκαια, την οποία ίδρυσαν το 300 π.Χ. και την ονόμασαν Νίκαια σε ανάμνηση της νίκης τους κατά των Λιγύρων. Οι Φωκαείς ίδρυσαν και τη μόνη Ελληνική αποικία στο βορειοανατολικό άκρο της Ισπανίας στην Καταλονία, την πόλη Εμπόριον. Φαίνεται λίγο παράξενο το όνομα, αλλά πρέπει να ξέρουμε την βασική αρχική σημασία της λέξης Εμπόριον = τόπος όπου γίνονται συναλλαγές, εμπόριο. Εμπορεύομαι = (η πρώτη σημασία) = βρίσκομαι σε πορεία για εμπόριο, έμπορος (εν πορεία ευρισκόμενος) = ταξιδιώτης, ο ταξιδεύων για εμπόριο. Ξεκίνησε σαν τόπος διεξαγωγής εμπορίου και κατόπιν έγινε πόλη με το όνομα Εμπόριον.
Ερχόμαστε τώρα στη σημερινή παρουσία των ομογενών στη Μασσαλία της Γαλλίας. Οι Έλληνες που έφθασαν εκεί πριν από 2.630 χρόνια με την πάροδο του χρόνου αφομοιώθηκαν από το γηγενές στοιχείο. Οι σημερινοί Μασσαλιώτες στην πλειοψηφία τους έχουν στις φλέβες τους αίμα Ελληνικό, αλλά αισθάνονται Γάλλοι.
Στους νεότερους χρόνους κατά περιόδους εγκαταστάθηκαν εκεί αρκετοί Έλληνες. Οι πιο πολλοί εγκαταστάθηκαν στη δεκαετία 1920-1930. Το 1944 οι Έλληνες της Μασσαλίας ίδρυσαν την «Ελληνική Ένωση Μασσαλίας».... Έτσι, απέκτησαν τον δικό τους σύλλογο. Ένα χρόνο αργότερα ίδρυσαν Σχολείο. Στην αρχή, με έξοδα της Ελληνικής Ένωσης νοικιαζότανε μια αίθουσα και πληρώνονταν οι δάσκαλοι που μάθαιναν τα Ελληνικά στους μικρούς μαθητές, όπως μας πληροφορεί η Ιωάννα Μουσικούδη-Hatterer καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μονπελιέ, υπεύθυνη του Ελληνικού Σχολείου Μασσαλίας.
Σ’ αυτό το σχολείο φοίτησαν οι παππούδες πολλών σημερινών μαθητών του Ελληνικού Σχολείου Μασσαλίας, ανάμεσά τους και ο σημερινός πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης, η οποία εξακολουθεί να υφίσταται ως Ομογενειακός Σύλλογος στη Μασσαλία με πλούσια πολιτιστική δράση. Από το σχολικό έτος 1971-1972 αποσπάται δάσκαλος από το Ελληνικό Κράτος και τηρείται μαθητολόγιο για τους μαθητές του Ελληνικού Σχολείου Μασσαλίας. Στο μαθητολόγιο αυτό οι εγγεγραμμένοι μαθητές για πρώτη χρονιά είναι 49. Το επόμενο σχολικό έτος οι μαθητές που γράφτηκαν ήταν 149… Η κάθε αυτή αύξηση των μαθητών μας κάνει να υποθέσουμε πως είτε ο δάσκαλος έκανε πολύ καλά τη δουλειά του, είτε, μόλις μαθεύτηκε πως λειτουργεί σχολείο με δάσκαλο αποσπασμένο από το Ελληνικό κράτος, όλοι οι Έλληνες της Μασσαλίας έσπευσαν να γράψουν τα παιδιά τους…
Σήμερα το Ελληνικό Σχολείο Μασσαλίας καλύπτει τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης: Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο και σ’ αυτό εγγράφονται κατά μέσο όρο γύρω στα 60 παιδιά. Πέντε εκπαιδευτικοί απασχολούνται στα τμήματα Ελληνικής γλώσσας. Μία νηπιαγωγός, υπεύθυνη και του Νηπιαγωγείου στην κοντινή πόλη του Port de Bouc, δύο δασκάλες και δύο φιλόλογοι. Το Σχολείο στεγάζεται στους χώρους που παραχωρούν για το σκοπό αυτό οι δύο μεγάλοι Ομογενειακοί Σύλλογοι της Μασσαλίας, η Ελληνική Ένωση καθώς και η Ελληνική Κοινότητα Μασσαλίας, που ιδρύθηκε το 1976.
Παρ’ όλες τις δυσκολίες, τα εμπόδια πάντα υπερπηδούνται και οι μαθητές του σχολείου μπαίνουν στην διαδικασία εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας, αποκτώντας παράλληλα μια στενή σχέση με την Ελλάδα, με τον Ελληνικό τρόπο ζωής, τις γιορτές, τα τραγούδια, τις γεύσεις, τα Ελληνικά ήθη και έθιμα. Διδάσκοντες και διδασκόμενοι λειτουργούν επικοινωνιακά και συνεργάζονται αρμονικά σε ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον.
Το θέατρο παίζει πρωτεύοντα ρόλο στην διαδικασία εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας στο Ελληνικό Σχολείο Μασσαλίας για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Οι μαθητές μαθαίνουν στα ελληνικά, είτε πολυσέλιδους ρόλους (εκεί που το επίπεδο γλωσσομάθειας το επιτρέπει), είτε απλά μια πρόταση (για τους πιο μικρούς μαθητές ή τους αρχαρίους). Έτσι, κάθε χρόνο, στο τέλος της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές του σχολείου παρουσιάζουν αρχαίες Ελληνικές κωμωδίες ειδικά προσαρμοσμένες στις γλωσσικές τους δεξιότητες, καθώς και σύγχρονα έργα, πάντα με μεγάλη επιτυχία και αποσπώντας τον θαυμασμό γονέων, προξενικών αρχών και τοπικών Ελληνικών παραγόντων.
Ανάμεσα στις παραστάσεις που ανέβηκαν με επιτυχία από το Ελληνικό Σχολείο Μασσαλίας, ήταν ο «Πλούτος» (2005) και οι «Αχαρνείς» (2007) του Αριστοφάνη. Σύγχρονα έργα ήταν «Σαν τον Οδυσσέα» (2003: έργο σχετικό με την ελληνική μετανάστευση). «Η Αθήνα άλλοτε και τώρα» (έργο σχετικό με τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα), «Παρακαλώ περιμένετε» (2006: κωμωδία ηθών). Η ενασχόληση με την αρχαία Ελληνική κωμωδία αποτελεί πολύτιμο μάθημα ιστορίας για τους μαθητές, ενώ οι ζωντανοί διάλογοι των σύγχρονων έργων δημιουργούν λεξιλογικό πλούτο που εντυπώνεται στην μνήμη τους και βοηθά ανεκτίμητα στην παραγωγή προφορικού λόγου.
Στο Ελληνικό Σχολείο Μασσαλίας προσφέρονται μαθήματα σε ενήλικες, σε καθημερινή βάση, προγραμματισμένα αργά το απόγευμα. Η διδασκαλία των Ελληνικών σε ενήλικες ακολουθεί την αναδιαρθρωμένη έκδοση του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου αναφοράς για την γλωσσική εκμάθηση, διδασκαλία και αξιολόγηση. Έτσι, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής διαρκεί 6 χρόνια, τα οποία περιλαμβάνουν 6 επίπεδα. Μετά την ολοκλήρωση των έξι αυτών επιπέδων, οι μαθητές του Ελληνικού Σχολείου Μασσαλίας μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα λογοτεχνίας σε εβδομαδιαία δίωρη βάση. Με τον τρόπο αυτό, οι μαθητές που έχουν κατακτήσει ένα αρκετά προχωρημένο επίπεδο Ελληνομάθειας, έρχονται σε επαφή με τον πλούτο της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Εκτός από τα παραπάνω η Ομογένεια της Μασσαλίας λειτουργεί και ιστοσελίδα για την εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας με μεγάλη επιτυχία.
Όπως βλέπουμε, οι Έλληνες του εξωτερικού είναι δυο φορές Έλληνες. Εκτός από τον αγώνα που κάνουν για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της ζωής, όπως όλοι μας, υποβάλλονται και σε πρόσθετους αγώνες, για να διατηρήσουν την Ελληνικότητά τους και να μη κόψουν τον ομφάλιο λώρο που τους συνδέει με την Ελλάδα που λατρεύουν.
makelio
επιστήμονες κατασκεύασαν φορητό πνεύμονα
Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Swansea αναπτύσσουν φορητό πνεύμονα που ενδεχομένως θα μπορούσε να βοηθήσει ανθρώπους με αναπνευστικά προβλήματα να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.
Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η συσκευή θα έχει μέγεθος θήκης γυαλιών και θα οξυγονώνει το αίμα έξω από το σώμα πριν περάσει από τους πνεύμονες. Έτσι ίσως θα μπορεί να αποτελέσει εναλλακτική λύση στις μεταμοσχεύσεις. Θα χρειαστούν όμως πολλά χρόνια πριν η συσκευή γίνει διαθέσιμη.
Σύμφωνα με το British Lung Foundation, υπάρχουν περισσότερες από 40 παθήσεις που επηρεάζουν τους πνεύμονες και τους αεραγωγούς και την ικανότητα ενός ανθρώπου να αναπνέει. Ανάμεσα τους ο καρκίνος του πνεύμονα, η φυματίωση, το άσθμα, η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια, η άπνοια, η γρίπη, η βρογχιολίτιδα.
Η συσκευή «μιμείται» τη λειτουργία του πνεύμονα, παίρνοντας οξυγόνο και απελευθερώνοντας διοξείδιο του άνθρακα από την κυκλοφορία του αίματος.
Σύμφωνα με τον Καθηγητή Bill Johns που συνέλαβε την ιδέα, «είναι σημαντικό να βοηθηθούν άνθρωποι που βρίσκονται σε αναπηρική πολυθρόνα και να μπορέσουν να περπατήσουν και να λειτουργήσουν».
Ανέκδοτο της ημέρας
- Τι συμβαίνει; ρωτάει η ξανθιά.
- Κοίτα απέναντι στο ανθοπωλείο, ο φίλος μου αγοράζει λουλούδια, απαντά η κοκκινομάλλα.
- Και φοβάσαι ότι τα αγοράζει για κάποια άλλη;
- Όχι, λέει η κοκκινομάλλα, ξέρω ότι τα παίρνει για μένα αλλά να, όταν μου παίρνει λουλούδια ξέρω ότι θα είμαι για τρεις μέρες ανάσκελα με τα πόδια ψηλά!
- Γιατί, ρωτάει η ξανθιά, δεν έχετε βάζο;
«Μυστικός δείπνος» Στυλιανίδη – Σταϊκούρα – Λυκουρέντζου
Το γεύμα πραγματοποιήθηκε έπειτα από παράκληση του Ευριπίδη Στυλιανίδη στον Κώστα Σταϊκούρα, ο οποίος το διοργάνωσε, με σκοπό να φέρει ξανά σε επαφή τον πρώην υπουργό Παιδείας με τον Αλέξανδρο Λυκουρέντζο. Στην συνάντηση, σύμφωνα με εγκυρότατες πληροφορίες, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης ζήτησε από τον υφυπουργό προστασία, του παραδέχθηκε ότι έγιναν κάποια λάθη στο υπουργείο, του τόνισε ότι δεν έχει τίποτα μαζί του και ζήτησε να προσπαθήσει να τον καλύψει όσο μπορεί στο υπουργείο Παιδείας, για θέματα τα οποία μπορούνε να γίνουνε, βάζοντας «πλάτη», ώστε να συνεχισθούν.
Αυτό που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι το τι θα πράξει ο Αλέξανδρος Λυκουρέντζος, καθώς αυτόν τον καιρό συνεργάζεται αρμονικά με τον Άρη Σπηλιωτόπουλο. Πάντως να αναφερθεί ότι ο Αρκάδας πολιτικός είναι πολύ υποχρεωμένος στον Κώστα Σταϊκούρα, διότι ο τελευταίος τον επέβαλε ως υποψήφιο βουλευτή και τον βοήθησε να εκλεγεί. Να μην ξεχνάμε επίσης, ότι ο Κώστας Σταϊκούρας, είχε τοποθετήσει ένα χρονικό διάστημα τον Αλέξανδρο Λυκουρέντζο και αναπληρωτή πολιτικού σχεδιασμού της ΝΔ.
Να μην ξεχνάμε και την σχέση που έχει ο Κώστας Σταϊκούρας με τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, καθώς ο τελευταίος έχει παντρέψει τον γιο του, Χρήστο Σταϊκούρα, βουλευτή από το 2007 της Φθιώτιδας.
Σε ότι αφορά την ψαροταβέρνα (άσχετο), αξίζει να την επισκεφθείτε! Βρίσκεται στην οδό Διαδόχου Παύλου 55 στην γωνία με την Γρηγορίου Λαμπράκη … στην Γλυφάδα φυσικά.
piazzadelpopolo
Η ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΦΕΥΓΕΙ
Αν τη σήκωνε ο Άγγλος ή ο Ιταλός ή ο Αμερικάνος ή κάποιος άλλος "πολιτισμένος" θα είχε κανείς πρόβλημα; Μάλλον όχι...Αλλά ο Αλβανός την προσβάλλει. Μάλιστα...Ε λοιπόν θα πρέπει να είναι κάποια ιδιότητα που έχουν οι Αλβανοί να προσβάλλουν τη σημαία μόλις τη σηκώνουν. Δεν εξηγείται αλλιώς. Και μην ακούω χαζομάρες περί εγκληματικότητας των αλλοδαπών. Αυτός που τη σηκώνει δεν είναι εγκληματίας και δεν έχει καμία σχέση με κάποιους που ξεφτιλίζουν το ανθρώπινο είδος. Οι οποίοι φυσικά δεν χωράνε σε στενά εθνικά όρια. Υπάρχουν όλων των εθνικοτήτων οι εγκληματίες. Και Έλληνες και αλλοδαποί.
Και να ρωτήσω και κάτι άλλο: Εσείς οι Ελληναράδες θα.....
σηκώνατε ποτέ Τούρκικη σημαία; Αλβανική μήπως; Προσοχή! Από την απάντηση σας θα κριθεί το κατά πόσο είναι ή όχι βλακείες αυτά που ακούγονται περί προσβολής. Εγώ ας υποθέσω ότι δεν θα τη σηκώνατε την Αλβανική, την Τούρκικη , των Σκοπίων κτλ. Γιατί όμως;;;;;; Μήπως γιατί θα σας λέγανε προδότες; Μήπως γιατί θα αισθανόσασταν ότι πουληθήκατε; Φανταστείτε λοιπόν τον εαυτό σας σε μια τέτοια θέση. Από τη μία οι δικοί σας να σας λένε προδότη και από την άλλη οι άλλοι να θεωρούν ότι τους προσβάλλετε τη σημαία! Λοιπόν τι γίνεται εδώ; Κάτι δεν πάει καλά σωστά; Μήπως να μιλήσω ποιοι ξεκάθαρα για το καταλάβετε; Αν ας πούμε στην επανάσταση του '21 ένας Τούρκος έκανε παρέλαση με Ελληνική σημαία τι θα σήμαινε αυτό; Ότι την προσβάλλει; Φυσικά και όχι!
Και για να τελειώνουμε: τη σημαία την προσβάλλεις όταν την καις, όταν τη φτύνεις, όταν τη σέρνεις στο δρόμο.(Και από όσο βλέπουμε στην τηλεόραση οι Έλληνες το κάνουν μια χαρά αυτό.) Όχι όταν τη σηκώνεις ψηλά και παρελαύνεις κάτω από τη σκιά της. Δεν μπορούμε να παραδεχτούμε ότι κάποιος που "δεν είναι δικός μας" είναι καλύτερος από εμάς "στα δικά μας"; Έλληνες δεν γεννιόμαστε. Έλληνες γινόμαστε. Υπάρχουν στο εξωτερικό άνθρωποι περισσότερο "Έλληνες" από άλλους Έλληνες. ο Αριστοτέλης είπε: " Έλληνας είναι αυτός που έχει Ελληνική παιδεία". Συνεπώς ο ρατσισμός, το μίσος και όλα τα συνεπακόλουθα μόνο Ελληνικά δεν είναι. Το αν θα πρέπει ή όχι να γίνονται παρελάσεις αυτό είναι ένα άλλο πολύ μεγάλο θέμα.
Υ.Γ. Ο Αλβανός που δεν θα σηκώσει τη σημαία, αν πάρει ένα σημαιάκι( από αυτά που πουλιούνται και μετά τα βλέπουμε πεταμένα στο δρόμο) και το κουνάει θα προσβάλλει το έθνος; Σκεφτείτε ότι μιλάμε για 16χρονα παιδιά που μεγαλώνουν και μορφώνονται στα σχολεία μας και όχι για πράκτορες της KGB ή δεν ξέρω γω τι. Ηρεμία αδέρφια...
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
ymagblog
AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ.
Υπ’ όψη κου. Π. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
Υπ’ όψη κου. Χ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ
-Δ/ΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ
Τ.Γ.Α/Γ.Ε.Ν.
-Α.Τ. ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ
Υπ΄οψιν Διοικητου Α.Τ.
Θέμα: Η α/ 21.01.09 επιστολή σας με Α.Π.1026/3/14-α καθώς και η
συνάντηση του κου Μαρκογιαννάκη με τους κατοίκους της περιοχής
του Αγ. Παντελεήμονα.
Μετά την επίσκεψη σας στο Α.Τ. Αγ. Παντελεήμονα, την συνάντηση σας
μαζί μας και την διαβεβαίωση σας ότι θα ληφθούν άμεσα μέτρα για την
αποσυμφόρηση της περιοχής από τον μεγάλο όγκο των Λαθρομεταναστών
(και ότι αυτό συνεπάγεται) και όπως εσείς ο ίδιος ανακοινώσατε την
λήψη έκτακτων μέτρων για την...
ελάφρυνση του βάρους που σηκώνουμε,
γιατί την εξάλειψη δεν είστε σε θέση να την επιτύχετε, έχουμε να
διαπιστώσουμε τα παρακάτω:
Οι περιπολίες που μας αναγγείλατε στα πλαίσια των ‘Άμεσης λήψης
μέτρων’ είναι ανεπαρκείς, αποσπασματικές , καθόλου ουσιαστικές και
αναποτελεσματικές. Το να εμφανίζονται ομάδες αστυνομικών με αργό
βήμα, συζητώντας μεταξύ τους, η με τα κινητά τους τηλέφωνα (που μάλλον
βόλτα φαίνεται να κάνουν παρά να περιπολούν), από την μια μεριά της
πλατείας και οι όποιοι μετανάστες να φεύγουν από την άλλη για να
τους αποφύγουν(ούτε καν τρέχοντας) είναι τουλάχιστον αστείο .Η
παρουσία των περιπόλων εξαντλείται στην πλατεία και όχι στους γύρω
δρόμους, με αποτέλεσμα όλοι οι δρόμοι γύρω και κάτω από την πλατεία
να έχουν γεμίσει μετανάστες. ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η
ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΔΕΙΑ αλλά ο ουσιαστικός έλεγχος καθώς και η σύλληψη και
απομάκρυνση των λαθρομεταναστών. Στην περιοχή και τους δρόμους πάνω
από την πλατεία η αστυνόμευση είναι εντελώς ανύπαρκτη. Αποτέλεσμα
αυτής της απουσίας της αστυνομίας και των περιπολιών είναι η ύπαρξη
παλιών οικημάτων και διαμερισμάτων που παρελαύνουν ανά εβδομάδα
καινούριοι λαθρο-μετανάστες και κανένας δεν παίρνει μέτρα, ούτε
έλεγχο κάνει.
Οι περιπολίες γίνονται δυο ημέρες και μετά σταματούν για μια
εβδομάδα και ξανά πάλι για 2 ημέρες και πάλι ανυπαρξία οποιουδήποτε
αστυνομικού ελέγχου.
Το αποτέλεσμα των ‘περιπολιών σας‘ είναι τέτοιο που η διακίνηση
τεράστιου αριθμού αλλοδαπών συνεχίζεται ανεμπόδιστα. Όλη η περιοχή
καθώς και η πλατεία ξαναγέμισε με μεγάλο αριθμό Αφγανών που
συνωστίζονται και Αφγανών μικροπωλητών που πουλάνε φαΐ (και τους
οποίους κανένας δεν ενοχλεί ούτε η δημοτική αστυνομία) καθώς και η
παιδική χαρά .
Κατόπιν όλων αυτών έχουμε να διαπιστώσουμε ότι , η παρουσία σας στην
περιοχή μας, την οποία φροντίσατε να καλυφθεί ευρέως από όλα τα
Μ.Μ.Ε, καθώς και οι εξαγγελίες των όποιων μέτρων από πλευράς σας ,
εξυπηρέτησαν επικοινωνιακούς προσωπικούς σας λόγους και τίποτα
ουσιαστικό .
Το συμβάν της επόμενης ημέρας της επίσκεψής σας έρχεται να συνηγορήσει
στην παντελή έλλειψη πρόθεσης λήψης μέτρων από πλευράς σας καθώς και
για τον εμπαιγμό μας .
Την επόμενη ημέρα ομάδα ‘αναρχικών‘;;; γνωστών αγνώστων;;;; γύρω στα
40 άτομα, κατηφόρισαν την πλατεία, έφτασαν έξω από το Α.Τ. του Αγ.
Παντελεήμονα, έσπασαν 10 αυτοκίνητα και έφυγαν ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ,
ΦΩΝΆΖΟΝΤΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ‘‘ΜΗΝ ΤΡΈΧΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ‘‘για να συνεχίσουν
σπάζοντας το Κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς και της Εμπορικής στην
Αχαρνών. Την ίδια ώρα το Α.Τ. ήταν ενισχυμένο με 70 άτομα (λόγω των
γεγονότων στο παρκάκι στην Πλ. Κύπρου) οι οποίοι μπήκαν μέσα στο
Τμήμα και παρακολουθούσαν από τα παράθυρα τους ‘αναρχικούς‘ να σπάνε
10 , όχι 2 η 3 αλλά 10 αυτοκίνητα. Όταν διαμαρτυρηθήκαμε για την
αδιαφορία και ανυπαρξία της αστυνομίας καθώς και για την
αδικαιολόγητη στάση των 70 αστυνομικών να ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ
μέσα από το Τμήμα τους αναρχικούς να σπάνε τα αυτοκίνητα μας, ο
Διοικητής μας έδειξε το έγγραφο με την ρητή εντολή να ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ
ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΜΒΑΝ.
Κατόπιν όλων αυτών, θεωρούμε απαράδεκτο τον εμπαιγμό των κατοίκων
της περιοχής μας , από πλευράς του Υπουργείου και εσάς προσωπικά,
προκλητική και εγκληματική την αδιαφορία σας και θεωρούμε ότι πλέον
έχετε όλους τους κατοίκους ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ. Δεν είστε σε θέση να
προστατέψετε όχι μόνο την αξιοπρέπεια μας, την περιουσία μας, την
διαβίωση μας αλλά ούτε την ίδια μας τη ζωή.
Επίσης θεωρούμε χρέος μας την παρούσα να την κοινοποιήσουμε σε κάθε
ενδιαφερόμενο , δηλαδή σε κάθε πολίτη της χώρας .
Ευχαριστούμε για το ΤΙΠΟΤΑ που κάνατε και που κάνετε.
Οι ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ
agiospanteleimonas@gmail.com
Ποιός θα μας σώσει από τη διαφθορά;
Επηρεασμένος, τελευταία, από τις φωνές διαμαρτυρίας, όπως αυτές αποτυπώνονται σε άρθρα πανεπιστημιακών δασκάλων, δημοσιογράφων, συγγραφέων, και άλλων πολιτών, για την έξαρση στη χώρα μας του φαινομένου της διαφθοράς, αποτολμώ να καταθέσω και τη δική μου δημόσια διαμαρτυρία.
Όλοι μας φωνάζουμε και διαμαρτυρόμαστε για την έξαρση της διαφθοράς και τον γεωμετρικό πολλαπλασιασμό των διεφθαρμένων στη χώρα μας τα τελευταία 30 χρόνια.
Λίγοι όμως είναι εκείνοι οι Έλληνες, που βρίσκουν το θάρρος και έχουν την ανδρεία, να μας πληροφορήσουν για το ποιες είναι οι αιτίες του φαινομένου της διαφθοράς, που έχει πάρει λοιμικές διαστάσεις στο σώμα της Ελληνικής κοινωνίας.
Ασφαλώς και έχουμε διαβάσει ή ακούσει ό,τι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης κατατάσσουν τη χώρα μας σε μία από τις πρώτες θέσεις των πλέον διεφθαρμένων χωρών.
Δε χρειαζόμασταν, βέβαια, τα φώτα των διεθνών οίκων αξιολόγησης, αφού όλοι μας, λίγο ή πολύ, υπήρξαμε θύματα του φαινομένου αυτού που οργιάζει ολόγυρά μας.
Σε 750.000.000 Ευρώ, σύμφωνα με δημοσκόπηση, ανήλθε "το γρηγορόσημο", αλλιώς "φακελάκι" που πλήρωσαν οι Έλληνες πολίτες το 2008.
Μεσούσης της οικονομικής κρίσης και σατιρίζοντας το φαινόμενο της διαφθοράς στη χώρα μας ο ΚΥΡ (ΒΗΜΑ 8 – 3 – 2009) εύστοχα σημειώνει:
"Αν… οι πολιτικοί εκείνοι… που κατά καιρούς τα' χουν αρπάξει… επιστρέψουν τα λεφτά… η Ελλάδα θα βγει από την κρίση με πλεόνασμα".
Αυτά σημαίνουν ότι ο κοινωνικός ιστός έχει μολυνθεί από το νοσηρό αυτό κοινωνικό φαινόμενο, σε απίστευτη έκταση.
Πριν όμως προχωρήσω στην κατάθεση των σκέψεών μου, άνοιξα το ελληνικό λεξικό για να αναζητήσω εκεί το νόημα του στίγματος της διαφθοράς και διάβασα:
"Διαφθορά = η παντελής φθορά, η επί το χείρον παρεκτροπή, νόθευσις, δωροδοκία, εντρόπιασμα".
Με βάση τις ερμηνείες αυτές αντιλαμβάνεται κανείς την κατάπτωση, τον εκφυλισμό, την αλλοίωση του ανθρώπινου προσώπου που εμπλέκεται στα δίχτυα της διαφθοράς.
Και τώρα θα μου επιτρέψετε, με όλο το σεβασμό σε κάθε συμπληρωματική αλλά και αντίθετη άποψη, να καταθέσω τη γνώμη μου, και να προσπαθήσω να αναδείξω, στο μέτρο των μικρών δυνάμεών μου την εστία της διαφθοράς, που έλαβε επικίνδυνα εκρηκτικές διαστάσεις στη χώρα μας.
Από τη μελέτη της νεοελληνικής πολιτικής ιστορίας πληροφορούμαστε ότι,.... ήδη από τα πρώτα χρόνια του ανεξάρτητου Ελληνικού Κράτους, οι διάφορες φατρίες, που διαγκωνίζονταν να καταλάβουν την εξουσία, καλλιέργησαν την πολιτική διαφθορά. Τους ενδιέφεραν "οι λουφέδες", δηλ. η καταλήστευση των δημόσιων πόρων και ο παράνομος πλουτισμός. Και σαν άλλη λοιμική ασθένεια η διαφθορά συνέχισε, με κάποια διαλείμματα, να μολύνει, μέχρι σήμερα, την πολιτική, οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου μας.
"Οφείλουμε όμως να γνωρίζουμε ό,τι των εξωτερικών καταλυτικών εκδηλώσεων της διαφθοράς προηγείται η αλλοίωση του ψυχικού βάθους και η νέκρωση της συνείδησης του διεφθαρμένου ατόμου".
Λόγω δε της πώρωσης της συνείδησής του ο διεφθαρμένος άνθρωπος δεν είναι πλέον σε θέση να έρθει σε επίγνωση των λαθών του και της καταστροφικής κατηφόρας του. Κυριολεκτικά υπνωτισμένος, και όχι σπάνια αφηνιασμένος από το πάθος για εξουσία και παράνομο πλουτισμό, τρέχει από το κακό στο χειρότερο.
Και ενώ ο στενότερος και ευρύτερος κοινωνικός περίγυρος, του σέρνει από πίσω "τα εξ αμάξης" ο ίδιος, λόγω της νάρκωσης της συνείδησής του, περιφέρεται δημόσια χωρίς να ντρέπεται και ωσάν να μη συμβαίνει απολύτως τίποτε.
Ο διεφθαρμένος και πωρωμένος άνθρωπος, οποιοδήποτε πόστο και να κατέχει, ούτε τους συνανθρώπους του σέβεται, ούτε αναγνωρίζει κάποιον πίνακα ηθικής δεοντολογίας.
Μπροστά στο στυγνό κέρδος και την οποιαδήποτε σκοπιμότητα θυσιάζει και την τιμή του και την ανθρωπιά του.
Κοντολογίς ούτε τους συνανθρώπους του ντρέπεται, ούτε το Θεό φοβάται.
Εξάλλου η έλλειψη αξιών από τη ζωή του σύγχρονου Έλληνα, αλλά και προτύπων, τον οδηγούν σ' έναν αχαλίνωτο ατομικισμό και σε μια βαθιά αδιαφορία για τις τύχες της χώρας.
"Νυν υπέρ πάντων" το ατομικό συμφέρον και η προσωπική και οικογενειακή ευμάρεια.
Ακούσαμε πρώην υπουργό, της παρούσης Κυβέρνησης, να δηλώνει, χωρίς ντροπή, δημόσια ότι συμμετείχε σε παράκτιες εταιρείες για να εξασφαλίσει το μέλλον των παιδιών του.
Το μέλλον της Ελλάδος τον αφήνει παγερά αδιάφορο.
Δυστυχώς έχει εκφυλισθεί σ' αυτή τη χώρα κάθε έννοια ηθικής και αξιοπρέπειας.
Θεωρώ, επίσης, βασική αιτία της εξάπλωσης της διαφθοράς στη χώρα μας, κατά τα τελευταία 30 χρόνια, την ανυπαρξία του Κράτους.
Πολιτικοί, τραπεζίτες, πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, δικαστές, Μητροπολίτες, εφοριακοί, γιατροί, δημοσιογράφοι, Δήμαρχοι, Νομάρχες, πολεοδομικά γραφεία και πλήθος άλλων «καρχαριών» που κατέχουν θέσεις σε τομείς της πολιτικής και οικονομικής ζωής του τόπου καταγγέλλονται συνεχώς για πράξεις διαφθοράς.
Το τραγικό είναι ότι τελευταία η αρρώστια διαδόθηκε και στο Άγιο όρος και συγκεκριμένα στη Μονή Βατοπεδίου, το σκάνδαλο της οποίας συγκλόνισε το πανελλήνιο.
Ασφαλώς και δεν ισχυρίζομαι ότι μεταξύ των συνανθρώπων μας που κατέχουν θέσεις εξουσίας, που παραπάνω ανέφερα, δεν υπάρχουν και έντιμοι και καθ' όλα αξιοπρεπείς άνθρωποι, ή ότι στο Άγιο Όρος δεν υπάρχουν ψυχές εκλεκτές που εγκατέλειψαν καριέρες και πλούτη – τέτοιες ψυχές γνωρίζω προσωπικά – αλλά με θλίψη διαπιστώνουμε ότι το φαινόμενο της διαφθοράς πήρε επικίνδυνες διαστάσεις για την κοινωνική συνοχή και ειρήνη.
Φοβούμαι ότι με τις διαστάσεις και τη ραγδαία διασπορά που έχει πάρει η σύγχρονη πνικτική διαφθορά, οι απλές σκέψεις που κατέθεσα, θα χαρακτηριστούν σα λόγια του αέρα.
Οι διεφθαρμένοι ούτε θα τρομάξουν, ούτε θα παύσουν να υπηρετούν και να συνεργάζονται με το βρωμερό κύκλωμα της διαφθοράς.
Το ερώτημα όμως παραμένει.
Ποιος θα απαλλάξει τη χώρα μας από τα "λαμόγια" που απομυζούν το αίμα του ελληνικού λαού και καταληστεύουν τους ιδιωτικούς και δημόσιους πόρους;
Θα βρεθούν ποτέ μερικοί έντιμοι πολιτικοί που θα θυσιάσουν, έστω, την επανεκλογή τους, αλλά θα στείλουν στη φυλακή όλα αυτά τα καθάρματα, όλα αυτά τα ανθρωπάκια, τα οποία όταν κάθονται στις μεγάλες καρέκλες το μόνο που σκέπτονται είναι τι θα κλέψουν, για να "εξασφαλίσουν" το μέλλον τους και το μέλλον των παιδιών τους;
Διαισθάνομαι ότι στο παραπάνω ερώτημά μου θα απαντήσετε;
"Κόρακας, κοράκου μάτι δε βγάζει" ή ότι "το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι".
Δυστυχώς όμως αυτή η διαπίστωση, όσο ορθή και αν είναι δεν απαλλάσσει κανένα μας από το μερίδιο ευθύνης που έχουμε όλοι μας, όταν με τη σιωπή μας ανεχόμαστε ή και καλύπτουμε τη διαφθορά και τους διεφθαρμένους.
Το ένα σκάνδαλο στην πατρίδα μας διαδέχεται το άλλο.
Χρηματιστήριο, Ζίμενς, τραπεζικές φούσκες, ολυμπιακά έργα, Βατοπέδι και ένα σωρό άλλα μικρότερα, ίσως, σκάνδαλα συγκλόνισαν την κοινωνία μας τα τελευταία χρόνια.
Και ύστερα απ' όλα αυτά οι μεγαλόσχημοι καρχαρίες, που διαφθάρηκαν μέχρι το κόκαλο, καμώνονται πως εκπλήσσονται με τις πράξεις βίας της νέας γενιάς.
Μιας γενιάς της οποίας σκοτώσαμε τα όνειρα και το δικαίωμα στην εργασία.
Μιας γενιάς που διαπιστώνει ότι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι εμπλέκονται σε καταχρήσεις του δημόσιου χρήματος ή ότι καταλήστευσαν τα χρήματα από προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μιας γενιάς που γνωρίζει ότι στο ίδιο σπορ, τη ληστεία, επιδίδονται και ένα σωρό άλλοι μεγαλοθεσίτες, με πρώτους τους πολιτικούς.
Πώς λοιπόν να μην εξεγερθεί, πώς να μην ανεβεί το αίμα στο κεφάλι τους;
Δεν εγκρίνω, βέβαια, τις πράξεις βίας των νέων.
Αγανακτώ όμως όταν οι φαύλοι, οι διεφθαρμένοι, οι μεγαλόσχημοι ληστές προσποιούνται ότι δεν κατανοούν τα αίτια της εξέγερσης της νέας γενιάς και προπάντων κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας.
Όσο πιο γρήγορα συνέλθουν και αντιληφθούν τις ευθύνες τους οι πολιτικοί, οικονομικοί, εκκλησιαστικοί και πάσης φύσεως και θέσεως παράγοντες, τόσο το καλλίτερο γι' αυτούς.
Διαφορετικά η ανασφάλεια θα γίνει ο εφιάλτης όλων μας.
gianniotis
Τι συμβαίνει στο αίμα των παιδιών των καπνιστών;
Όταν οι γονείς καπνίζουν, τα τοξικά παράγωγα του καπνού εισέρχονται στον οργανισμό των παιδιών τους.
Η νικοτίνη που συγκεντρώνεται στο αίμα τους, διασπάται και παράγεται η κοτινίνη η οποία είναι τοξικό παράγωγο που συγκεντρώνεται στα ούρα των παιδιών.
Η κοτινίνη μπορεί να έχει καταστροφικές επιδράσεις στο καρδιοαναπνευστικό σύστημα του παιδιού. Το κάπνισμα θεωρείται ως μία από τις σημαντικές αιτίες του ξαφνικού ανεξήγητου θανάτου του βρέφους.
Η κοτινίνη μπορεί να μετρηθεί στα ούρα των παιδιών. Τα επίπεδα συγκέντρωσης της κοτινίνης στα ούρα των παιδιών, είναι δείκτης της έκθεσης τους στο κάπνισμα που υποβάλλονται.
Παιδιά των οποίων ο ένας τουλάχιστον γονιός καπνίζει, έχουν 5,5 φορές ψηλότερα επίπεδα κοτινίνης στα ούρα τους.
Όταν η μητέρα του παιδιού καπνίζει, η συγκέντρωση της κοτινίνης στα ούρα του παιδιού είναι ψηλότερη παρά όταν καπνίζει ο πατέρας.
Όταν τα παιδιά κοιμούνται με τους γονείς ή όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες, παρατηρείται αύξηση της κοτινίνης στα ούρα των παιδιών των καπνιστών.
Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από έρευνα που διεξήγαγαν γιατροί από το πανεπιστήμιο του Warwick στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η κοτινίνη μετρήθηκε σε 104 δείγματα ούρων που λήφθηκαν από βρέφη ηλικίας 12 εβδομάδων.
Τα 71 από τα παιδιά είχαν τουλάχιστον ένα γονιό που κάπνιζε. Των υπόλοιπων 33 παιδιών, οι γονείς δεν κάπνιζαν.
Διαπίστωσαν ότι τα παιδιά που στην ουσία κάπνιζαν τα ίδια λόγω του καπνίσματος των γονιών τους (παθητικό κάπνισμα), προέρχονταν συχνότερα από φτωχότερες οικογένειες. Ίσως στα νοικοκυριά αυτά, τα δωμάτια να είναι μικρότερα, η θέρμανση να είναι ανεπαρκής και γενικά οι συνθήκες να ευνοούν περισσότερο το παθητικό κάπνισμα των βρεφών.
Τα ψηλότερα επίπεδα κοτινίνης που καταγράφηκαν κατά τους ψυχρούς μήνες του χρόνου, μπορεί να καταμαρτυρούν την επιρροή άλλων βασικών παραγόντων που επηρεάζουν το παθητικό κάπνισμα όπως ο φτωχός αερισμός και η μεγαλύτερη τάση των γονιών να καπνίζουν μέσα στο στο σπίτι παρά έξω κατά το χειμώνα.
Είναι γνωστό ότι ένας από τους παράγοντες που προάγουν το σύνδρομο του ξαφνικού ανεξήγητου θανάτου βρέφους, είναι το να κοιμάται ένα βρέφος στο ίδιο κρεβάτι με γονιό.
Οι Βρετανοί γιατροί, υποβάλλουν ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους αυτό συμβαίνει μπορεί να είναι η εισπνοή σωματιδίων καπνού κατά τον ύπνο, λόγω του ότι το παιδί είναι πολύ κοντά στο γονιό, στα ρούχα ή άλλα αντικείμενα που μολύνθηκαν από τον καπνό.
Υπολογίζεται σύμφωνα με τους ερευνητές, ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο, 40% των παιδιών κάτω των 5 ετών, εκτίθενται στο καπνό του τσιγάρου και άλλων καπνιστικών προϊόντων στο σπίτι τους.
Οι άνθρωποι αυτοί, πρέπει να διαπαιδαγωγούνται για τις βλαβερές επιδράσεις του καπνού στα παιδιά με τρόπο τέτοιο που οι δράσεις και συμπεριφορά τους, να προστατεύουν τα παιδιά παρά να τα θέτουν σε κίνδυνο.
Πηγή:Medlook