Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

Κοίτα τη photo......



Μόνο αφελής θα έπρεπε να είναι κανείς για να φτάσει στο βαθμό να ρωτήσει το Ghost γιά τα πολιτικά του πιστεύω........
Αγαπητέ μου , θα μπορούσες να ρωτήσεις εμένα.....
Στη διάθεσή σου να σου λύσω όλες σου τις απορίες...
Αν και θα προτιμούσα να μην αφιερώσω κάποιες από τις πολύτιμες στιγμές μου (που θα μπορούσαν να είχαν αναλωθεί σε ιππασία, ύπτια κατάκλιση επί καναπέως συνοδευόμενη από τρυφερές περιπτύξεις και άλλες εκφάνσεις)στο να σ' απαντήσω....
Έτσι αντ' αυτού σου ζητώ παρά μόνο..........!!!!!
Κοίτα τη photo και .....
...τα συμπεράσματα δικά σου.....

Στην αβλεψία μου άφησα απροσκύνητη
την πειθαρχία
είμαι από σάρκα, συνειρμούς
εκδοχές και νοητικές ανακολουθίες

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan