Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Απονομή επάθλου στον καλύτερο και πολυσύχναστο αναγνώστη του Oichalia.blogspot.com



Ο λόγος (οι λέξεις και η λογική σου) έχει χάσει την αξία του, γιατί τον διαψεύδουν συνέχεια οι πράξεις σου.
Υπάρχει μια σπουδαία αρετή φίλε μου που οι άγγλοι περιγράφουν με τη λέξη determination. Στα ελληνικά είναι ένας συνδυασμός αποφασιστικότητας, υπομονής κι επιμονής.
Και με διακρίνει.
Ωστόσο, υπάρχει μια λεπτή γραμμή, που αν την περάσεις η υπομονή και η επιμονή γίνεται βλακεία. Είναι δύσκολο να βρεις τη θέση της γραμμής. Αν τη βάλεις πολύ νωρίς, δεν διαθέτεις determination. Αν τη βάλεις πολύ αργά, είσαι βλάκας..
Κι εσύ φίλε μου έχεις αργήσει....... πολύ.

3 comments:

strawberry είπε...

υποκλίνομαι με τη σειρά μου...τα σέβη μου φίλε....καλημέρα σου

Ανώνυμος είπε...

τι θέλει να pi ο ποιητής??

The Ghost είπε...

Ο ποιητής φίλε μου...τα δικά του!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan