Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Απ' όλα έχει ο μπαχτσές.....






Είμαι ένας αδέσποτος παλιάτσος...
Και λοιπόν;
Σας πληροφορώ ό,τι πωλούνται εντός μου λόγια όμορφα και καλοσχηματισμένα.
Ότι επιθυμεί η καρδιά σας να νοιώσει και τα αυτιά σας να ακούσουν
Η καρδιά μου χωράει όλους σας.
Μπορώ να δίνω.
Δεν μου στοιχίζει και τίποτα, μη νομίζεται.

Κι’ αν κάποιος από εσάς δεν πάρει, δεν στεναχωριέμαι.
Κάποιος άλλος θα πιστέψει ότι είναι ο τυχερός και θα πάρει το αδιάθετο κομμάτι. Τιμές ευκαιρίας.
Περάστε κύριοι μου.
Όλα για όλους.
Απ' όλα έχει ο μπαχτσές.....

Αφιερωμένο στα φρούτα....που κυκλοφορούν στο blog

Κάντε με διάσημο να σας κάνω σημαντικούς…

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

to provlima me sena megale ksereis pio einai kai to lew auto gia olous pou se diavazoume edw mesa,einai oti den mporoume na katalavoume tin psuxosunthesh sou, paizeis se alli diastasi se allo epipedo.Oi pio polloi parermineuoun ta legomena sou giati apla den kolane ta xnota mas ws pros tin morfwsi kai tin fantasia.Otan apeuthunesai se tetoio kopadi den mporeis na perimeneis kai polla.

Jp.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan