Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Γυναικεία τσάντα


Πηγή Άρθρου: Ίσως φταίνε τα φεγγάρια

Δευτέρα αύριο και ετοιμάζω τα πράγματά μου, διαπιστώνω ότι στην τσάντα μου γίνεται φυσικά πανικός. Μόνο εγώ λείπω από μέσα!!Το θέμα "τσάντα" μας απασχολεί όλες. Από τη στιγμή που έρχεται η ώρα να την αγοράσουμε, τι μέγεθος; Βαλίτσας; Μικρό; Μεσαίο; Μεγάλο; Τι χρώμα; Θα ταιριάζει με αυτά που έχω στη ντουλάπα; Τι σχέδιο; Τρίγωνο; Τετράγωνο; Ορθογώνιο;

Το πραγματικό πρόβλημα είναι όμως άλλο, τί βάζουμε στις τσάντες μας; Τί στο καλό κουβαλάμε μαζί μας και γεμίζουν (όσο μεγάλες κι αν είναι); Από όσο ξέρω δεν είμαι η μοναδική που γεμίζει την τσάντα της με κάθε είδους αηδίες (ή μήπως είμαι;). Όταν έρχεται η ώρα να βρω πχ τα κλειδιά του αυτοκινήτου, υπάρχουν ένα σωρό άλλα πράγματα που βρίσκω κι αυτό που θέλω παίζει κρυφτό στον πάτο της τσάντας. Και αυτό (βέβαια) συμβαίνει μόνο όταν βιάζομαι (α ρε Murphy εσύ φταις για όλα).

Τι κάνω; Τα αδειάσω όλα από μέσα (και συνήθως πάνω στο καπώ του αυτοκινήτου), για να μπορέσω να ανοίξω την πόρτα. Πως γίνεται να βάζω μόνο τα απαραίτητα μέσα και μετά ως δια μαγείας να γεμίζει με διάφορα και να μη βρίσκω τίποτα, δεν ξέρω. Τι είναι τα απαραίτητα για μένα;

Κλειδιά, Πορτοφόλι (χωρίς αυτό; ούτε στην τουαλέτα!), Κινητό (μας έγινε απαραίτητο το ρημάδι), Ατζέντα & στυλό (πως θα κανονίζω τα πολλά ραντεβού που έχω ;)), Χαρτομάντηλα (ιδίως τώρα που είμαι συναχωμένη), Υγρά μαντηλάκια, Τσιγάρα & αναπτήρας (να δω πότε θα αποφασίσω να το κόψω, αν το αποφασίσω ποτέ), Καραμελίτσες (η σοκολάτα θα λιώσει, είμαι γλυκατζού τι να κάνω;), Ένα gadgetάκι που έχω (σφυρί που περιέχει κατσαβιδάκια και δε θέλω γέλια), Liposan (μια και δεν είμαι fan του "βαψίματος") άντε και στο τσακίρ κέφι να βάλω και κανένα κραγιονάκι μέσα.

Αυτή τη στιγμή έχει εκτός από τα παραπάνω, δεκάδες χαρτάκια - αποδειξούλες, σκουπιδάκια (προτιμώ να τα βάλω στην τσάντα μου παρά να τα πετάξω κάτω αν δε βρω καλάθι), πληρωμένους λογαριασμούς (και απλήρωτους... ωχ εδώ ήταν αυτός;), το βιβλιάριο υγείας του παιδιού από προχθές που πήγαμε στο γιατρό). Κοκκαλάκια, λαστιχάκια. Πρόγραμμα του κινηματογράφου (φτου παλιό είναι). Ε αυτό είναι η τσάντα του Sport Billy!

Καλά θα κάνω να τη βάλω σε μια τάξη γιατί ξεκινάει η εβδομάδα και .... θα ξαναγεμίσει. Και μία ερώτηση, εσείς οι άντρες τι κάνετε χωρίς τσάντα;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan