Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Όλα όσα δεν ξέρετε για την Ελένη Φουρέιρα





--
Η Έλενα Φουρέιρα με αφορμή την κυκλοφορία του πρώτου της cd single με τίτλο «Μια νύχτα μόνο», έδωσε μια συνέντευξη και αποκάλυψε μικρά μυστικά της ζωής της που αρκετοί θα ήθελαν να γνώριζαν. Η πρώην «Mystique» αποφάσισε να κάνει σόλο καριέρα και να συνεργαστεί με το Θηρίο ενώ εύχεται να αγαπηθεί η δουλειά της από το κοινό. «Το μόνο που ήθελα από παιδί ήταν ν’ ασχοληθώ με το τραγούδι. Έχω κάνει μαθήματα κιθάρας και έχω ασχοληθεί με το θέατρο τρία χρόνια». Η sexy εμφάνισή της στην πίστα οφείλεται στην ίδια «Έχω σπουδάσει μοντελίστ και σχεδιάστρια ρούχων και γι’ αυτό τα περισσότερα ρούχα στις εμφανίσεις μου τα έχω φτιάξει η ίδια». Οι επαγγελματικές τις υποχρεώσεις είναι αρκετές, ωστόσο βρίσκει χρόνο για τον εαυτό της «Τον ελεύθερο χρόνο μου προσπαθώ να κάνω πράγματα που με ξεκουράζουν. Κάθομαι σπίτι μου, βλέπω dvd, ακούω μουσική». Φυσικά υπάρχουν και πράγματα που την εκνευρίζουν. Ένα από αυτά είναι η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας αφού εξαιτίας της καθυστερεί πάντα στα ραντεβού της. «Χαλαρώνω με μια αγκαλιά από κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο. Ο έρωτας για μένα είναι τροφή για να νοιώθω ζωντανή». Τι είναι όμως αυτό που δεν θέλει να ξεχάσει ποτέ;
«Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω τη μέρα που ήρθε στον κόσμο το πιο γλυκό πλάσμα που είχα δει ποτέ…το ανιψάκι μου। Επίσης δεν θέλω να ξεχάσω τις δύσκολες στιγμές που έχω περάσει , γιατί με έχουν κάνει πιο δυνατή». Όπως κάθε καλλιτέχνης έτσι και η Ελένη δεν θα μπορούσε να μην έχει μια άτυχη στιγμή « Αισθάνθηκα άσχημα όταν τραγουδώντας μπροστά σε πολύ κόσμο σκόνταψα και έπεσα πάνω στη σκηνή». Φυσικά η εκρηκτική Ελένη Φουρέιρα δεν θα μπορούσε να μην έχει και τις κατακτήσεις της «Η πιο ακραία εκδήλωση θαυμασμού ήταν όταν κάποιος που δεν είχα δει ποτέ μου, μου έκανε πρόταση γάμου με δαχτυλίδι». Αγαπημένο της τραγούδι είναι η τελευταία επιτυχία του Μιχάλη Χατζηγιάννη ‘’Το Καλοκαίρι μου’’ ενώ δηλώνει ότι δεν μπορεί να ακούει σκυλοτράγουδα. Αγαπημένος της προορισμός για διακοπές είναι …οπουδήποτε, αρκεί να έχει καλή παρέα. Τέλος θέλει να πει ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην μητέρα της αφού της έμαθε να αγαπάει, να εκτιμάει και γιατί βρίσκεται πάντα στο πλευρό της.
enimerwsi

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan