Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

....ανόητες αγάπες;...μα έχω τρεις κόσμους....

Τίτλος : Ανόητες αγάπες
Μουσική & στίχοι :
Αδελφοί Κατσιμίχα

Τα φέραμε απο δώ,
τα φέραμε απο κεί,
άντε ξανά τα ίδια,
τα ίδια απ' την αρχή.

Τα φέραμε απο δώ,
τα φέραμε απο κεί
εγώ ξανά στο τίποτα,
στο γενικά εσύ,

Στο γενικά...


Νύχτες δίχως όνομα,
νύχτες χωρίς σκοπό
χαμένοι απο χέρι,
χαμένοι και οι δυο.

Ανόητες αγάπες,
ανόητα φιλιά,
λόγια, λόγια, λόγια,
λόγια ψεύτικα,

Λόγια, λόγια ψεύτικα.


Τώρα τι να σου πω,
τι να μου πείς κι εμένα
έτσι όπως παίξαμε κι οι δυο
με ζάρια πειραγμένα.

Τα φέραμε απο δώ,
τα φέραμε απο κεί,
εγώ ξανά στο τίποτα,
στο γενικά εσύ,

Στο γενικά...




'Eχω τρεις κόσμους.
Μια θάλασσα, έναν ουρανό κι έναν πράσινο κήπο: τα μάτια σου.
Θα μπορούσα αν τους διάβαινα και τους τρεις, να σας έλεγα πού φτάνει ο καθένας τους.
Η θάλασσα, ξέρω. Ο ουρανός, υποψιάζομαι.....
Για τον πράσινο κήπο μου μη με ρωτήσετε.

Ν.Βρεττάκος

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan