Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

απορίες...........



- Μαμά, τι είναι ο έρωτας;

- Ο έρωτας είναι ένας ιός, αγάπη μου. Μια αρρώστια.

- Και από πού κολλάμε την αρρώστια του έρωτα, μαμά;

- Την έχουμε μέσα μας και πότε πότε μας θυμάται και εμφανίζεται, αγάπη μου. Όπως οι αλλεργίες.

- Και στον έρωτα τρέχουν δάκρια απ’ τα μάτια, μαμά; Όπως στις αλλεργίες;

- Πολλά δάκρια, αγάπη μου. Χαρούμενα δάκρια και λυπημένα δάκρια.

- Και μετά; Σηκώνει και πυρετό ο έρωτας, μαμά; Σαν το συνάχι που κολλάμε τον χειμώνα;

- Μεγάλο πυρετό, μωρό μου. Πολύ υψηλό. Τόσο, που το θερμόμετρο δεν μπορεί να τον μετρήσει.

- Και τι κάνουμε, μαμά; Πάμε στον γιατρό και μας δίνει σιρόπι για να μας περάσει;

- Όχι, καρδούλα μου. Για τον έρωτα δεν υπάρχει γιατρός. Ούτε φάρμακο υπάρχει.

- Δηλαδή άμα αρρωστήσουμε από έρωτα, είμαστε άρρωστοι για πάντα, μαμά;

- Μπορεί, αγάπη μου. Εκτός και αν ο οργανισμός μας τον νικήσει.

- Πώς, μαμά; Πώς νικάμε τον έρωτα;

- Φτιάχνουμε αντισώματα, ψυχή μου, και τον ξεπερνάμε. Μόνοι μας τον γιατρεύουμε τον έρωτα.

- Και δεν αρρωσταίνουμε από έρωτα ποτέ πια, μαμά; Σαν την ιλαρά;

- Αν είμαστε άτυχοι, δεν αρρωσταίνουμε ποτέ πια… Αν είμαστε αδύναμοι, υποτροπιάζουμε. Kαι αν είμαστε πραγματικά ρομαντικοί, παραμένουμε για πάντα άρρωστοι.

- Άτυχοι… αδύναμοι… υποτροπιάζουμε; ρομαντικοί… Δεν καταλαβαίνω τι λες, μαμά.

- Ξέρω τι λέω, μωρό μου. Μια μέρα, θα καταλάβεις κι εσύ…

- Μπερδεύτηκα, μαμά…

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan