Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Πατερ..είμαι ονειροπόλος......



Μερικές φορές συμβαίνουν πράγματα και καταστάσεις που δεν πιστεύεις στα μάτια σου.

Με μια κουβέντα βρίσκεσαι την ακατάλληλη ώρα στο ακατάλληλο σημείο..


...πόσο εύκολα προσδιορίζεις το λάθος?

...πόσο ανώδυνα καθορίζεις τον υπαίτιο?

...πόσο αβασάνιστα υποδεικνύεις το σωστό?

...μα τι είναι αυτό που σε κινεί να αποφορτίσεις τον εαυτό σου από κάθε βάρος ευθύνης και λάθους?

δε βλέπεις ότι μένεις τυφλός στα λάθη σου?

Πατερ μου.....
Βλέπω....
Εγώ βλέπω....

Sorry....
Προσωπικά δεν έχω τίποτα εναντίον σου...
Αντιθέτως επικροτώ τη προσπάθειά σου....
Συνέχισε.....

Πατερ μου.....
το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπίζουμε όταν προσπαθούμε να καθορίσουμε το λάθος είναι ότι βλέπουμε μόνο τους γυρω μας ... δύσκολα, και σπάνια, φτάνει η όραση μας για να δούμε μακρια, για να δούμε τον εαυτό μας...

Πατερ μου...
sorry αλλά..
είμαι ονειροπόλος....
και κάποιες φορές τολμώ ο θρασυς να το δείχνω..

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan