Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Ανέκδοτο της ημέρας

Θώδη: Ο Θεός ενεργεί χωρίς διπλώματα, χωρίς φάρμακα, μόνο με την παρουσία του... Έχω κάνει πολλές θεραπείες για καρκίνο.Έχω θεραπεύσει πάρα πολλούς ανθρώπους, πάρα πολλούς.

Δρούζα: Με ποιον τρόπο, πρόσεξε γιατί αυτό είναι επικίνδυνο.

Θώδη: Γιατί είναι επικίνδυνο;

Δρούζα: Γιατί δεν μπορείς να δηλώνεις θεραπευτής χωρίς σπουδές.

Θώδη: Ο Θεός ενεργεί χωρίς διπλώματα, χωρίς φάρμακα, μόνο με την παρουσία του... Έχω κάνει πολλές θεραπείες για καρκίνο.

Δρούζα: Καλά, εδώ τώρα αυτό κι αν είναι επικίνδυνο, πάμε παρακάτω.

Θώδη: Όχι δεν το αφήνω, είναι η μεγαλύτερη αρρώστια.

Δρούζα: Ρε Έφη μου, ξέρεις τι είναι να βγαίνεις δημόσια και να λες «εγώ θεραπεύω τον καρκίνο»;

Θώδη: Ναι, βγαίνω δημοσίως.

Δρούζα: Είναι παράνομο.

Θώδη: Δεν είναι παράνομο, το κάνω χωρίς χρήματα... Φέρτε μου ανθρώπους, σε πέντε λεπτά μόνο θα τους θεραπεύσω...»


-Και πώς ξεκίνησαν όλα αυτά;

Θώδη:«Πριν δυο μήνες, όπως περνούσα από την Ιερά Oδό, σταμάτησα δεξιά και βλέπω μια άμαξα με έξι άσπρα άλογα, που πνευματικά με πήρανε και ανέβηκα στο Θεό. Κάθισα πολύ ώρα μέσα στο αυτοκίνητο. Έζησα εκείνη τη στιγμή λες και έφυγα από τον κόσμο. Κατέβηκα πάλι κάτω, επανήλθα στο αυτοκίνητο και έκανα πάρα πολύ ώρα να συνέλθω.

Στην πορεία άρχισα και έβλεπα πολλά πράγματα. Ήμουνα στο σπίτι μου στο δωμάτιο, έρχεται μια δύναμη, υπερδύναμη στο δωμάτιο και μίλαγα με μία φίλη μου και της λεω σ’ αφήνω... σ’ αφήνω και ξαφνικά βλέπω μπροστά μου τον Ιησού Χριστό.»

Δείτε το απόσπασμα



oichalia blog: Γλύκα γλύκα γλυκιά μου Έφη κόψε τα λειγμένα γιατί θα δεις και τον Λευκό τον Πύργο στην Αθήνα κάποια μέρα... σε πειράζουν κορίτσι μου σε δύσκολη ηλικία τ' άρχισες!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan