Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

εγώ.......




Φίλε....
Ξενύχτησε, πιες, γάμησε - όσο θες.
Κάνε χαβαλέ, κάνε υπερβολές.
Zήσε "εμπειρίες".....
Ματαιοπονείς και βαυκαλίζεσαι.
Πάντα θα είσαι τρίτος και καταϊδρωμένος.
Ένας αλητάκος με μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του.
Μικροαστός, ψευτόμαγκας, βλαχοτεκνό.
Ένας "πονηρίδης".
Πρώτος στο χωριό, αλλά τελευταίος στην πόλη.....


Ενώ εγώ. Στη μοναξιά, στη θλίψη, στην παρατήρηση...
Έχω μια μικρή ελπίδα να βγω πρωταθλητής......

Έτσι κι αλλιώς...

Η τελική κόντρα δεν θα γίνει με απαρίθμηση κατορθωμάτων.
Θα μας βάλουν να κοιτάξουμε και οι δυο τον ήλιο και θα κερδίσει όποιος καταλάβει περισσότερα.
Κι είναι τόσα που έχω μάθει για τον ήλιο ζώντας στο σκοτάδι...

YΓ.

Δριμύτερος επιστρέφω στην σκηνή του παραλόγου
Χιλιάδες λέξεις τυραννάνε το μυαλό μου ....

.....Είμαι αυτός που με τις λέξεις μπαινοβγαίνει στην ψυχή σας
Και που ωραία και αισχρά αναστατώνει την ζωή σας
Είμαι αυτός που σαν την λέρα αποφεύγετε
Σε δόλια τεχνάσματα συνέχεια καταφεύγετε..


Τις βρισιές μου τις ανέχεστε ....
ενώ την αλήθεια μου σιχαίνεστε....
γιατί άραγε......?

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan