Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

φίλε παράγγειλέ μου ένα ............


Εδώ , είμαι ακόμη ρε ...
Ακούτε ρε.......
Ναι , το ξέρω πως χάθηκα .
Εξαφανίστηκα απ΄ όλους και απ΄ όλα .
Κρύφτηκα , από τον ίδιο μου τον εαυτό .
Μα , το ΄χα ανάγκη , καταλάβετέ με ...
Κοιτάχτε !
Είμαι , ακόμη εδώ σας λέω !
Κλαίω , γελάω , πονάω , φωνάζω , πέφτω , σηκώνομαι και συνεχίζω ...
Συνεχίζω , να υπάρχω και να προσπαθώ να μαζέψω κομμάτια .
Να συγκεντρώσω όση δύναμη μου έχει απομείνει και να βγω και πάλι στην επιφάνεια . Να αποφυλακιστώ απ΄ τα δεσμά της .
Να περάσω την πύλη , να σηκώσω ψηλά το βλέμμα , να πάρω μια βαθιά ανάσα , να κοιτάξω για μια τελευταία φορά στο πίσω και στο τότε μου και να απομακρυνθώ .
Να τρέξω με ταχύτητα φωτός , να φύγω , να χαθώ .
Να χάνομαι και να φωνάζω καθώς θα σβήνω την μορφή μου αφήνοντας τα χνάρια από τα βήματά μου πώς δεν πουλιέμαι ρε ...
Το ακούσατε;
Ναι , δεν πουλιέμαι !!!
Γιατί , εγώ , έχω ψυχή ρε και καρδιά ... τ΄ ακούτε ;

Τ'ακούς Αννα;

ΥΓ.
φίλε παράγγειλέ μου ένα Hacienda Esmeralda Special (The Geisha)

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan