Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Conn-x TV (και πράσινα άλογα) από τον ΟΤΕ ..

Μέρες τώρα το σκέφτομαι αλλά δεν ήθελα να ασχοληθώ με το θέμα. Σήμερα όμως, λίγο το ό,τι δεν κοιμήθηκα καλά και ξύπνησα με κακή διάθεση, λίγο οι φωνές του αφεντικού στη δουλειά, λίγο η κίνηση που συνάντησα στον δρόμο της επιστροφής, δεν άντεξα.. Πάνω που γύρισα σπίτι και είπα να ηρεμήσω και να χαλαρώσω λίγο μπροστά στο χαζοκούτι σκάει η διαφήμιση του ΟΤΕ και με αποτελειώνει..
"Με το σύνθημα take control, ο ΟΤΕ παρουσιάζει το conn-x TV. Η καινοτόμος υπηρεσία για παρακολούθηση ελληνικών και ξένων τηλεοπτικών καναλιών, καθώς και ταινιών, προσφέρεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε ευρεία κλίμακα. Το conn-x TV είναι η πιο προηγμένη τεχνολογικά μορφή μετάδοσης τηλεοπτικού σήματος μέσω της απλής τηλεφωνικής πρίζας και της ευρυζωνικής σύνδεσης. Οι καταναλωτές, παρακολουθούν τηλεοπτικά κανάλια με ψηφιακή εικόνα, ενώ με τις υπηρεσίες FilmExpress και FilmClub έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το περιεχόμενο που επιθυμούν και να το παρακολουθήσουν οποιαδήποτε στιγμή θέλουν. Στο πρόγραμμα του conn-x TV περιλαμβάνονται ήδη περισσότερα από 30 τηλεοπτικά κανάλια με ψηφ....." και πάει λέγοντας ..
Τελικά φίλοι μου ο ΟΤΕ πρέπει να παίζει με τα νεύρα μας ..
Δεν ξέρω αν τελικά θα πρέπει να αισθάνομαι τυχερή ή άτυχη που κατάφερα να έχω στο χωριό σύνδεση ADSL. Ναι μεν έχω internet στο σπίτι μου, αλλά από την άλλη πληρώνω για γραμμή 2 Mbps και έχω ρυθμούς download 15-20 kbps (επίπεδα απλής ISDN), με άλλα λόγια ο ΟΤΕ με κλέβει μπροστά στα μάτια μου και δεν τολμώ να πω και τίποτα. Και σαν να μην έφτανε αυτό ο OTE λανσάρει και το Conn-x TV τη στιγμή που στο χωριό μας δεν μπορεί να μας παρέχει καν γρήγορο internet..
Και ρωτάω εγώ τώρα, πώς στο καλό θα μπορέσω εγώ να κάνω streaming τα 30+ κανάλια που υπόσχεται ο ΟΤΕ;;

"Οι καταναλωτές μπορούν να μάθουν περισσότερα και να παραγγείλουν το conn-x TV με ένα τηλεφώνημα στο 134 ή με μια επίσκεψη στα ΟΤΕshops και τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ." Φταίω εγώ να πάω και να τους τα πω ένα χεράκι;;

Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο ..

2 comments:

Ανώνυμος είπε...

Δίκιο έχεις αλλά απο όσο γνωρίζω η υπηρεσία αυτή θα είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο στην Αττική.

Ανώνυμος είπε...

simfwnw kai egw me to nick

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan