Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Η σφεντόνα και ο τρελός

Ένας παθιασμένος Νεοδημοκράτης έχει τόσο πολύ ψύχωση με το κόμμα του που όταν βλέπει γραφείο του ΠΑΣΟΚ σπάει τα τζάμια με μια σφεντόνα. Τελικά η γυναίκα του τον πάει σε μια κλινική μπας και ξεπεράσει αυτή του την ψύχωση. Μετά απο 1 μήνα ιατρικής παρακολούθησης αποφασίζει ο γιατρός να του κάνει ένα τέστ για να δει πως πάει: - Λοιπόν λέει ο γιατρός για πες μου πόσο χρονών είσαι; - 35, απαντά εκείνος. - Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μόλις βγεις από εδώ; - Θα πάρω τη σφεντόνα μου και θα σπάσω όλα τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ. Πάρτε τον μέσα λέει ο γιατρός. Μετά από 2 μήνες ο γιατρός αποφασίζει να τον εξετάσει ξανά για να δει πως πάει. Του κάνει διάφορες ερωτήσεις γενικώς για τη ζωή του και στο τέλος αποφασίζει να τον ρωτήσει την κρίσιμη ερώτηση. - Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις αν βγείς από εδώ; - Θα πάω στη γυναικούλα μου γιατρέ μου - Έκπληκτος ο γιατρός του λέει: - Μπράβο παιδί μου! και μετά τι θα κάνεις; - Θα της βγάλω το μπλουζάκι και μετά τη φούστα. - Ναι; ακούει με έκπληξη ο γιατρός και μετά και μετά; - Μετά θα της βγάλω το σουτιέν. Ο γιατρός τα έχει χάσει με την πρόοδο του ασθενή του. - Τέλος θα της βγάλω το κυλοτάκι. - Και μετά και μετά; λέει κοκαλλομένος ο γιατρός. - Μετά θα της σκίσω το κυλοτάκι θα πάρω το λάστιχο από την κυλότα θα το βάλω στην σφεντόνα μου και θα σπάσω όλα τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ! - Μέσαααααααααα, φωνάζει ο γιατρός τρελλαμένος.

mis

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan