Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ / Μουν: “Επιστρέφω”


Την επιστροφή του

στον Παναθηναϊκό μόλις ολοκληρώσει την αποθεραπεία του μετά την επέμβαση στον αστράγαλο προανήγγειλε ο Μπράις Μουν. Ο Νοτιοαφρικανός αμυντικός αναφέρθηκε και...



-- ....
στο φημολογούμενο ενδιαφέρον της ομάδας της πατρίδας του, Άγιαξ του Κέιπ Τάουν, για το οποίο τόνισε πως δεν υπάρχει κάτι επίσημο και αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό। “Είμαι στο Κέιπ Τάουν τώρα και ο λόγος είναι πως πριν από δύο εβδομάδες έκανα μια επέμβαση στον αστράγαλό μου. Μόλις γίνω καλά θα επιστρέψω στον Παναθηναϊκό. Ο γιατρός μου είπε ότι θα ξεκινήσω κάποιες εξετάσεις σε τέσσερις εβδομάδες και ξαναλέω πως θα γυρίσω στον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω τίποτα για τον Άγιαξ. Κανείς δεν μου έχει μιλήσει”, εξήγησε ο Μπράις Μουν και πρόσθεσε: “Αν με θέλουν ας με καλέσουν. Όμως, έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και δεν μπορώ να πάω στον Άγιαξ και να τους πω "σας παρακαλώ μπορώ να παίξω για εσάς;". Ξέρουν πως έχω συμβόλαιο με άλλη ομάδα. Αν με θέλουν ας με καλέσουν, ξαναλέω. Αλλά μόλις αναρρώσω θα γυρίσω στον Παναθηναϊκό. Έτσι έχουν τα πράγματα τη δεδομένη στιγμή και δεν ισχύει όσα γράφονται”.
sportnet

2 comments:

antinor είπε...

ΑΠΟ ΜΟΥΝ.. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΕΙΣ

antinor είπε...

APO MOZN:: EIMASTE KOMPLE RE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan