Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Δέλλας: «Θα κάνω μήνυση»!


Δέλλας: «Θα κάνω μήνυση»!
Ο Τραϊανός Δέλλας αποβλήθηκε, αν και ήταν στον πάγκο, λόγω ενός μπουκαλιού Coca-Cola και τόνισε ότι θα κάνει μήνυση, ζητώντας τη βοήθεια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
«Ζητάω συγνώμη από τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου, τον κόσμο της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ. Ηταν απαράδεκτη η ενέργεια μου να πετάξω το μπουκάλι. Μπάλα παίζουμε σε γήπεδα και όχι στο Κολοσσαίο. Θα κάνω μήνυση σε αυτόν που το πέταξε γιατί ήταν δολοφονική ενέργεια και κάποια στιγμή θα πρέπει να πάνε φυλακή οι αλήτες. Ζητάω και τη βοήθεια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε αυτό το θέμα μέσω του κλειστού κυκλώματος της Τούμπας. Έχω οικογένεια και αυτό το μπουκάλι θα μπορούσε να μου κάνει ζημιά αν με χτυπούσε. Θα δεχόμουν κι εγώ τη μήνυση επειδή το πέταξα πίσω. Εγώ θα τιμωρηθώ και από τον αθλητικό δικαστή», τόνισε χαρακτηριστικά ο Δέλλας.

Ο κεντρικός αμυντικός της ΑΕΚ αποχώρησε από τα αποδυτήρια με συνοδεία σεκιουριτάδων, ώστε να μη συμβεί το παραμικρό, ενώ μαζί του ήταν και η σύζυγος του, η οποία οδηγούσε και το αυτοκίνητο.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan