Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Ψέμα στο ψέμα.....




Ξημέρωσε..

Βλέπω τη φιγούρα μου στο καθρέφτη και δεν πιστεύω στα μάτια μου, κόκκινα μάτια το στομάχι σκατά απ’ τα ξύδια και νοιώθω για το είδωλο αυτό απέναντί μου μεγάλη απέχθεια..

Θέλω να πέσω σε λήθαργο και όταν ξυπνήσω να μην θυμάμαι τίποτα απ’ το σημερινό βράδυ..

Νοιώθω ότι το σώμα μου έχει τόνους λάσπη.. το στόμα μου δεν έχει σάλιο και μυρίζω απαίσια..

Ψέμα στο ψέμα..

Αγκαλιές ανούσιες και βρόμικες..

Ποτά.. μπάρες.. λουλούδια..

Κρύα σεντόνια..

Όλα μηχανικά κανένα συναίσθημα..

Σαν το ζώο..

Μουσικές.. λεζάντες.. αρώματα.. όλα στημένα..

Για ένα φούτσο..

Είμαι στο ντουζ και τρίβω το σώμα μου σαν να ‘χω λέπρα..

Πριν λίγο γέλαγα..

Διασκέδαζα..

Τώρα σιωπή..

Σιχαίνομαι..

Ισορροπώ σε τεντωμένο σχοινί.. καιρό τώρα..

..απ’ τη μια η λάσπη που μόλις γύρισα..

..απ’ την άλλη ο δρόμος που διάλεξα..

..μια ζωή σαν μπουρδέλο..

..ότι κι αν κάνω εκεί θα γυρίζω..

..και κάθε βράδυ θα τρίβω το σώμα μου για να φύγει η λέπρα..

Wasted all this time, searching
Brought me to my knees
Tell me this is real, are you?
What I really see

Wasted all this time, searching
Brought me to my knees
Tell me this is real, are you?
What I reall see

Wasted all my
Dreams on one reflection

Wasted…
Wasted

Δεν νοιώθω..

..τελειωμένος

..κάτω από σένα

..πλέον πόνο

..κακομοίρης

..απολύτως τίποτα

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan