Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Φάντασμα...βγάλε τη μάσκα.....




strawberry.. καλά ρε τόσο καιρό δεν άκουγες που φώναζα? γιατί δεν απαντούσες?

ghost.. όπως θα θυμάσαι είσαι δημιούργημα δικό μου και καταλαβαίνεις ότι εγώ επιλέγω τις στιγμές που σε θέλω για παρέα..

strawberry.. κάνε λοιπόν τον απολογισμό σου.. κερδισμένος ή χαμένος από την μη φανέρωσή σου?

ghost.. και τι είναι η εικόνα μου ρε για να απαντήσω? ομάδα?

strawberry.. λαμβάνω την υπεκφυγή σου για απάντηση..

ghost.. ρε κάνε μας την χάρη που θα μου πουλήσεις πνεύμα.. ποιος νομίζεις ότι είσαι ρε? ποιος σε καθιέρωσε στο blog?

strawberry.. εσύ!!!μα το ξέχασες? πόσες φορές στα δύσκολα με έβαλες μπροστά? πόσες φορές έβγαλα για σένα τα κάστανα από την φωτιά?

ghost.. χαχα μα αυτός ήταν ο λόγος που φτιάχτηκες.. ο σκοπός ύπαρξης σου είναι για να σε χρησιμοποιώ κατά το δοκούν.. και σταματά να μου βγάζεις γλώσσα γιατί σε στέλνω με συνοπτικές διαδικασίες από ‘κει που ήρθες..

strawberry.. όσο και να με κράζεις ξέρω καλά ότι την φωνή μου την ακούς... ακόμα και μέσα από την μάσκα σου.. .. ωστόσο είσαι ένας εξαιρετικά ξεροκέφαλος τύπος και αν δεν πιάσεις πάτο δεν λες να ακούσεις λέξη από κανέναν.. ούτε απ’ τον ίδιο σου τον εαυτό.. τώρα που οι τόνοι ανέβηκαν άρχισες πάλι να ακούς.. νομίζω

ghost.. άσε τα λόγια και ντύσου κερνάω ληγμένα!!!

strawberry..εντάξει...πάλι κόκαλο θα γίνω...χαχαχααχχααχαχααχαχαχαχαχα

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan