Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

"Κραυγές αγανακτισμένου πολίτη"

Δεν με ενδιαφέρει ποιό κόμμα θα βγεί στις επόμενες εκλογές, ούτε πότε θα γίνουν αυτές.

Δεν με ενδιαφέρουν οι δεσμεύσεις τους.

Δεν με ενδιαφέρουν "τα συμβόλαια" τιμής που ....υπογράφουν στον Ελληνικό λαό.


Βέβαιο είναι ότι δεν έχω κουράγιο να παρακολουθήσω άλλη μία φορά την φαρσοκωμωδία

των εκλογών,ούτε να υποχρεωθώ να ακούω τον κάθε πολιτευτή να αραδιάζει τα ψέμματά

του μπροστά μου.

Δεν με νοιάζει καθόλου. Τόσο απλά.


Με ενδιαφέρει όμως, τι κάνουν με τα λεφτά μου. Και είμαι διατεθειμένος να διαθέσω όσο

χρόνο απαιτείται, απεριόριστο χρόνο, για να τους υποχρεώσω να σέβονται τα χρήματά μου

και να σκέπτονται πολύ πριν βάλουν κάπου την υπογραφή τους.


Ακόμη περισσότερο θα ήθελα να μην με επιβαρύνουν με τις πανάκριβες δεξιώσεις τους, με

τις υπέρογκες μηνιαίες απολαβές τους, με το κόστος αγοράς αλλά και ανανέωσης των Ι.Χ.

αυτοκινήτων που κυκλοφορούν, την απασχόληση προς φύλαξή τους αστυνομικών οργάνων,

τις δωρεάν μετακινήσεις τους, την δωρεά παροχή ηλεκτροφωτισμού και χρήση κινητών και

σταθερών τηλεφώνων, που απολαμβάνουν όλα "ΔΩΡΕΑΝ" και εις βάρος της τσέπης μου, που

το επιβαρύνουν κάθε χρόνο και περισσότερο.


Ακόμη περισσότερο θα ήθελα να κερδίσω το δικαίωμα να μην πληρώνω για τις....κακές, τις

χείριστες υπηρεσίες τους.


ΝΟΜΙΚΟΣ μόνον κατ' όνομα, όχι και κατ' επάγγελμα.

Περισσότερες γνώσεις δεν έχω ατυχώς για το πως μπορούμε να τους ταρακουνήσουμε.

Να τους κάνουμε να χάσουν πραγματικά τον ύπνο τους και όχι τον δικό μας.

Να τους υποχρεώσουμε να δουλέψουνε, όπως είμαστε εμείς υποχρεωμένοι να δουλεύουμε,

να τρέχουμε από το πρωί ως το βράδυ - όχι σε μία αλλά και σε δύο δουλιές - για να μαζέψουμε τους

φόρους που μας επιβάλλουν , κάθε χρόνο και περισσότερους.

Είμαι βέβαιος, ότι αν μαζευτούμε και άλλοι άνθρωποι που έχουμε τις ίδιες ιδέες, τις ίδιες αντιλήψεις,

ΘΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΟΥΜΕ....ΜΑΓΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΥΚΤΕΣ.


Τί λέτε; αξίζει τον κόπο;


Ιωάννης Εμμ.Νομικός

tolimeri

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan