Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Έτσι για να'ρθω στα ίσα μου...


Αααα έτσι εξηγείται. Έτσι πες μου να καταλάβω. Είναι η έκλειψη που μου τα μπουρδούκλωσε όλα. Κι αναρωτιόμουν¨ τι στράβωσε ρε γκαμώτη¨ και ενώ όλα έβαιναν καλώς ¨μου'κοψε το αυγολέμονο¨ και η διάθεση έκανε ελεύθερη πτώση, παρασύροντας σώμα και ψυχή.Είναι που είπα να κόψω την TV. Λάθος είναι τελικά. Είμαι ανενημέρωτη. Ούτε από ζώδια και εκλείψεις ξέρω. Στο σίριαλ Μικρούτσικου Ρουμπέση έχω χάσει επεισόδια( ή μήπως αναδείχτηκε κανένα άλλο; ) Το πιο τραγικό, δεν είχα δει ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ.Γιατί για μένα ο Κουτσοφλέβαρος είναι ο

αγαπημένος μου. Γενέθλια μου φέρνει. Άγιο Βαλεντίνο με καρδούλες και σορόπια διαθέτει. Ανοίγει το τριώδιο-είναι οι μέρες μου: Καρνάβαλος με πτυχίο!! Φέτος λέω να ντυθώ ZZ TOP...Κατά τα άλλα ...τι λέγαμε; Α για τον καιρό. Ήλιος βροχή, βροχή ήλιος και το βράδυ σου πετάει ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ, κάτσε καλά. Ξυπνάς πρωί κατά τις εννιά ...και ...η μέρα τέλεια. Ο ήλιος πάει σετ με καφεδάκι κέντρο. Και, πάμε πλατεία; Που έλεγε κι ο ανεπανάληπτος συμπατριώτης. Ώσπου να φτάσεις πλατεία σου πετάει νερά ένα σύννεφο. Λες relax, αλλάζουν τα σχέδια πάω για shopping therapy. Μέχρι να τελειώσει η θεραπεία έχει στεγνώσει η καρέκλα, ο ήλιος ντάλα από πάνω σου, γυαλί, σταυροπόδι και σοκολατίτσα, κρύα παρακαλώ!!Και επανέρχομαι. Να μην ξεχάσουμε την Τσικνοπέμπτη. Όχι. Πιο πριν Santa Valentain-έτσι γράφεται καλέ; Τρομάρα μου ξέρω κι γω μερικά βλαχοαγγλικά εκεί- αν και δεν είναι αυτά για μας. Αν περιμέναμε το Αϊ Αυτόν για να ερωτευθούμε ...σωθήκαμε. Απλά τζερτζελο να γίνεται. Μετά Τσικνοπέμπτη να φάμε κανα κοψίδι, επειδή μετά θα νηστέψουμε και καλά ...Μετά κανα χορό, πάρτι μασκέ και τα σχετικά, απόκριες, Καθαροδευτέρα. Εννοείται θα την τιμήσουμε.

Κατάλαβες; Το θέμα είναι να κάνεις μακροπρόθεσμα και μακρόπνοα σχέδια. Και λίγο πιπεράτα κι ας μη σου βγαίνουν καμιά φορά. Άλλωστε αν μπορούσαμε να κάνουμε όλα τα όνειρά μας πραγματικότητα θα ζούσαμε σε κόσμο ηθικό αγγελικά πλασμένο ...

cathrinblogger


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan