Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Η μεγάλη μέρα έφτασε


“Εάν η Ολλανδία πάρει το Παγκόσμιο Κύπελλο θα πάρω μία π*π* σε όλους όσους με ακολουθούν στη σελίδα μου, μαζί με τις @vickyvette @misshybrid @gabbyquinteros”। Οι φίλες της στο twitter είναι οι «συνάδελφοι» πορνοστάρ Vicky Vette, Miss Hybrid και Gabby Quinteros. Άλλωστε μερικά χέρια βοήθειας (ή μήπως στόματα βοήθειας) θα είναι σίγουρα χρήσιμα, αφού θα τις περιμένει πολλή δουλειά. Με το που ανακοίνωσε η Bobbi την πρόθεσή της οι φίλοι της στο Twitter εκτοξεύθηκαν από 5.114 σε 14.000! Και αυτή τη στιγμή οι follower της στο http://twitter.com/bobbieden έχουν περάσει τους 100000!!!
Όσοι δεν την έχετε ακολουθήσει, μπορείτε ακόμη να το κανε τε! Εγώ πάντως είμαι εδώ και καιρό και πιστεύω να είμαι τυχερός και να είμαι κοντά στην πόλη που θα αποφασίσει να το κάνει!! Ας νικήσει πρώτα η Ολλανδία και εγώ 2 και 3 ώρες δρόμο τις κάνω με το αυτοκίνητο!!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan