H Προ Τζούλια εποχή...
Οι ελληνικές hardcore ερωτικές ταινίες της δεκαετίας του 80, είχαν περίπου την ίδια κατάληξη με τις βιντεοταινίες την περιόδου. Όταν πέρασε η εποχή τους, χλευάστηκαν ως «σκουπίδια». Όμως και αυτές, δύο δεκαετίες αργότερα απέκτησαν νέο φανατικό κοινό και έγιναν περισσότερο καλτ από ποτέ.
Ας δούμε ορισμένα άτομα που σημάδεψαν με την παρουσία τους το συγκεκριμένο «χώρο».
--
ΛΙΑ ΧΑΤΖΗ.
Αν και σίγουρα δε διεκδικούσε βραβείο ομορφιάς, εμφανίστηκε σε πάμπολες ταινίες του είδους (καθότι οι εγχώριες σταρ σπάνιζαν). Άλλοτε ως αδίστακτη πανκ («ΟΙ ΠΑΝΚΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ»), άλλοτε ως κλαίουσα χήρα («ΑΛΗΘΙΝΗ ΗΔΟΝΗ»), άλλοτε ως πονηρή ρεσεψιονίστ, η Λία Χατζή έδινε το παρόν, οποτεδήποτε.... καλούσε το καθήκον.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.
Από τους πλέον «άγριους» και «προικισμένους» ηθοποιούς. Κλασσικό δίδυμο με τον Παύλο Καρανικόλα. Εξελίχθη σε καλτ φυσιογνωμία, παίζοντας το «νεκροθάφτη» στην «ΑΛΗΘΙΝΗ ΗΔΟΝΗ». Μετά τον ρόλο του αυτό, έμεινε γνωστός στους κύκλους των οπαδών ως «Ο Δράκουλας», διότι σε συγκεκριμένη σκηνή της ταινίας, εξήλθε γυμνός από ένα φέρετρο (φορώντας μόνο μια μαύρη-κόκκινη μπέρτα) αναφωνόντας «Ήρθα από την κόλαση, για να σου χαρίσω τον παράδεισο» !
ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ.
Ο Παύλος Καρανικόλας, έπαιξε μάλλον σε περισσότερες ελληνικές ταινίες πορνό, από οποιονδήποτε άλλο ηθοποιό. Ξεχώριζε από το λεβέντικο μουστάκι του και το αγέρωχο ύφος του. Ζενίθ της καριέρας του, η ταινία «ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΟΠΩΣ ΛΑΧΕΙ».
ΜΕΓΑΛΟΣ BERTO.
Ο πιο παραγωγικός σκηνοθέτης του είδους. Γύρισε δεκάδες κλασσικές ταινίες και αποτέλεσε το «βαρύ κανόνι» της εγχώριας βιομηχανίας. Φημολογείται ότι έλαβε το παρατσούκλι «Μπερτό», επειδή τον αποκαλούσαν «ο Μπερτολούτσι της τσόντας» ! Πηγές που ξέρουν τον χώρο, ισχυρίζονται ότι το πραγματικό του όνομα ήταν Νάσος Σπυρής.
ΑΛΟΜΑ.
Εκτός από ακτιβίστρια και πρόεδρος των τραβεστί, η Αλόμα εκμεταλεύτηκε την «ακμή» που γνώρισε η εγχώρια κινηματογραφική πορνοβιομηχανία και γύρισε ορισμένες ταινίες με τραβεστί. Όλες οι ταινίες ήταν χαμηλοτάτων στάνταρ, ακόμα και για τα (ήδη χαμηλά) επίπεδα του χώρου. Ενδεικτικά αναφέρω ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΜΑΚΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΒΕΣΤΙ και ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΝΤΑΜ ΑΛΟΜΑ. Ειδικά στο υπο-είδος των «πορνοταινιών με βλάχους», άφησε το στίγμα της με την ταινία «ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΡΑΒΕΣΤΙ».
ΤΕΛΗΣ ΣΤΑΛΛΟΝΕ.
Ο διασημότερος «ζεν-πρεμιέ» του χώρου ! Ξεκινώντας στο «μαλακό» ΜΕΛΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ με την (αυθεντική) Τίνα Σπάθη, πέρασε γρήγορα στα «σκληρά» και διακρίθηκε ως Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (με υπερμεγέθη γυαλιά) ή ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΕΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ (παρέα με τον Σπύρο Λοκατζή). Προ λίγων ετών, έκανε ζωντανή εμφάνιση στο 2ο ΧΧΧ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, που διοργανώθηκε στο παλιό TEXAS CLUB.
ΤΖΙΜΥ ΜΠΕΛΑΡΙΚΕ.
Αν και ουδέποτε έγινε πραγματικός «σταρ» του είδους, το ιδιόμορφο και εκκεντρικό στυλ του, τον έκανε να ξεχωρίζει και να αποκτήσει το δικό του κοινό.
ΖΩΡΖ ΤΣΑΠΕΛΑΣ.
Με ένα επίθετο (σαφώς ψεύτικο) που παρέπεμπε στη γνωστή ποικιλία σύκων «τσαπέλες», αποτέλεσε τον πρώτο (και τελευταίο) ομοφυλόφιλο πορνοστάρ του είδους. Στις ταινίες του, συνήθως έπεφτε θύμα εξευτελισμού (μην ξεχνάμε ότι τα 80's ήταν «μη-πολιτικώς ορθά). Παρά τις ελάχιστες «σκληρές» σκηνές που γύρισε, η ιδιαιτερότητά του τον έκανε γνωστό.
ΝΟΤΗΣ ΠΙΤΣΙΛΟΣ.
Ο Νότης Πιτσιλός, με τη χαρακτηρηστική φωνή και το μούσι έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες και βιντεοταινίες. Επίσης εμφανίστηκε σε δεκάδες ελληνικές «τσόντες», σε μικρούς ρόλους. Συνήθως έκανε τον ηδονοβλεψία. Ουδέποτε συμμετείχε στην "ενεργό δράση", με μοναδική εξαίρεση μια ταινία, στην οποία έτυχε της ιδιαίτερης «περιποίησης» μιας εκ των πρωταγωνιστριών.
ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΙΑΝΝΟΥ.
Όταν η τρανσέξουαλ Άντζελα Γιάννου δε γύριζε ταινίες πορνό (τέλη 80's), σκανδάλιζε την κοινωνία της εποχής (αρχές 90's) εμπλεκόμενη σε παθιασμένες σχέσεις με εισαγγελείς και εμφανιζόμενη στην trash-tv (ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ, ΑΥΤΟΦΟΡΟ). Χαρακτηριστικότεροι ρόλοι της, ως ατίθαση κρητικοπούλα (στο ΜΑΝΩΛΙΟΣ Ο ΜΠΗΧΤΗΣ) ή σέξυ δασκάλα (στο ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ). Σίγουρα μια από τις δυναμικότερες παρουσίες του χώρου.
ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΟΣ
Πριν από 10 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου