Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Το παιχνίδι των 5 ερωτήσεων



Τι θα ρώταγα σ' έναν φιλόσοφο, έναν παλιό έρωτα, ένα μέντιουμ, ένα παιδί και τον
καθρέφτη μου.
(εγώ θα δεχτώ με χαρά και θα παίξω το παιχνίδι -βρίσκω πάντα χρόνο για παιχνίδια- σαν παιδάκι κι εγώ ένα δυο τρία.....και ορίστε και οι δικές μου απαντήσεις με την σειρά μου να καλέσω κι εσάς να λάβετε μέρος.)

σ' έναν φιλόσοφο....πόσες άσκοπες σκέψεις έχεις κάνει..???
σ' ένα παλιό έρωτα.....πιστεύεις ότι σε αγάπησα όσο και εσύ...?
σ' ένα μέντιουμ...μαντεύεις πια είναι η επόμενη κίνηση μου.....?
φεύγω και δεν πληρώνω
τον καθρέφτη.......κανόνισε πως θα με δείξεις γιατί θα σου σπάσω την όψη
Στο παιδί........... μπορεις να παραμείνεις παιδι?..γιατί εμείς τα κάναμε σκατά

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan