Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Καταγγελία Έλληνα μετανάστη για το πως λειτουργεί το Γερμανικό κράτος σε όποιον ευρωπαίο μετανάστη μένει άνεργος

Είμαι Έλληνας μετανάστης στη Γερμανία,έχω όλα τα χαρτιά κανονικά
έχω δουλέψει 4 μήνες το 2010 και μετά έμεινα από δουλειά και πήγα
στην ( ARBEITSAMT) κάτι σαν τον ΟΑΕΔ .
Εφόσον είχα ρωτήσει αν έχω το δικαίωμα να ζητήσω ταμείο ανεργίας.και μου απάντησαν ότι μπορώ είμαστε στην Ε.Ε.
Έκανα όλα τα χαρτιά στην ( ARBEITSAMT) ΟΑΕΔ και μετά από λίγες εβδομάδες
έλαβα ένα έγγραφο από το αλλοδαπών ότι σε δυο εβδομάδες πρέπει να φύγω
για την Ελλάδα επειδή ζήτησα ταμείο ανεργίας... και μου περνούν το "ελευθερας" κινήσεως.
αν και οι αρχές μου "το έδωσαν" για 20 χρόνια να έχω για την παραμονή μου στην Γερμανία.
ΠΙΑ ΕΥΡΏΠΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ’????
Είμαι δηλωμένος κανονικά και έχω δικό μου άνθρωπο εδώ να με συντηρεί..Ενώ έχω κάνει και αυτασφάλιση υγείας.
Παρ' όλα αυτά όμως πρέπει να φύγω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ.

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan