Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

"Η απάντηση ενος Έλληνα Φορολογούμενου στην Κα Γεννηματά"

"Κα Γεννηματά,
Δε μου κάνει εντύπωση που ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ από τα ερωτήματά μου, ενώ αντίθετα εκπλήσσομαι που γνωρίζετε το σχετικό άρθρο του συντάγματος...



--

Αυτό όμως που δεν επιτρέπω σε κανέναν, ποσό μαλλον από ενα "πολιτικό" οπως πολλοί του είδους σας ΤΟΛΜΑΤΕ να αυτοαποκαλείστε, ειναι να μας χαρακτηρίζετε ανήθικους - ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΘΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΜΥΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. Εγώ κυρία μου σας πληρώνω τα μισθά σας εδώ και 25 χρόνια, γιατί πληρώνεσθε ΜΟΝΟ από το Δημόσιο ειτε ειναι η Βουλή είτε η Τράπεζα, ειτε το βουλευτικό γραφείο του συγχωρεμένου του πατέρα σας, ή το "Ίδρυμα" - ξέρετε σεις. Εγώ κυρία μου, πλήρωσα και τα μισθά της ΑΔΕΛΦΗΣ ΣΑΣ, Μαρίας Γεννηματά, όταν με την υπ'αριθμ 74/3.2.2003 απόφαση σας ως πρόεδρος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών - Πειραιώς τη διορίσατε ως.. σύμβουλό σας.

Σιωπάτε λοιπόν και μη μου ζητάτε συγνώμη - Δε μου χρειάζεται. Ψάχτε μέσα σας να βρείτε το ίχνος ηθικής και αξιοπρέπειας που καθενας μας εχει γενετικά κωδικοποιημένο και αποχωρήστε, παραχωρώντας τα μισθά, τις θέσεις και τις "γνωριμίες" σας, στους ανθρώπους που τις έχουν πραγματικά ανάγκη. Αρκετά εισπράξατε από την κληρονομιά του επιθέτου σας.

Έλλην Φορολογούμενος – ούτε ψηφοφόρος, ούτε κατευθυνόμενος, ούτε βλαξ"

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan