Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: «ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΕ ΝΙΚΗΣΕΣ! ΕΣΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ, ΕΓΩ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!»


... Μπράβο φίλε κουκουλοφόρε, αντιεξουσιαστή, αναρχικέ, νεαρέ, ή όπως αλλιώς αρέσκεσαι να σε αποκαλούν, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ. Βρήκες τον στόχο σου.Τελικά εγώ ήμουνα ο στόχος αλλά δεν το είχα πάρει χαμπάρι το κουτορνίθι τόσο καιρό. Εσύ όμως μάλλον το ήξερες. Εγώ που βρήκα μια δουλειά και τα κουτσοβόλευα με 850 € συν κάποια παραπάνω που μου έδινε το "αφεντικό" όταν υπήρχε τζίρος.
...
Το "αφεντικό" που σχεδόν έκλαιγε, όταν μου είπε πως δεν βγαίνει να πληρώνει υπάλληλο, και θα κατεβάσει στο μαγαζί την γυναίκα του 59 ΧΡΟΝΏΝ για να τα βγάλουν πέρα.
...
Ο "Δυνάστης" αφεντικό που κάθε πρωί, πρώτα έφτιαχνε "γαλλικό" για μένα και μετά τον "Ελληνικό" για κείνον και κατά τις 12, κάθε μέρα, έπαιρνε 2 τυρόπιτες από τον Κρίνο, μία για μένα και μία για κείνον.
..
Κατάφερες να απολυθώ από το μαγαζί στο εμπορικό κέντρο που εργαζόμουνα 7 χρόνια.
...
ΕΣΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ.
...
ΕΓΩ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.
...
Θα περάσω κι απ' το MALL που δεν έχει κεσάτια μπας και βρω νέο αφεντικό κι ας είναι Πολυεθνικό. Αυτό ήθελες. Ήθελες να γίνω κομμάτι της στατιστικής των 700€ (για την ακρίβεια 630€). Της στατιστικής που λατρεύεις να υπάρχει και να την αναλύεις, γιατί σου δίνει το άλλοθι της μολότωφ και της φωτιάς.Να 'σαι καλά κι ας σέρνομαι.

Κουτσουράδης Ευστάθιος, Ετών 33, Άνεργος
Την επιστολή την πήρα από εδώ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan