Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΧΩΚΙΝΣ


Τελικά το γήρας πράγματι ουκ έρχεται μόνο του. Ο πολύς Χώκινς, είπε ότι το σύμπαν έγινε μόνο του, άρα δεν υπάρχει Θεός.

Επειδή όμως ο καιρός του καθενός είναι κοντά, θα διαπιστώσει και αυτός όπως όλοι μας το αν ο Δημιουργός υπάρχει ή όχι.

Με τόσες βλακείες όμως που ακούγονται στην εποχή μας, η άποψη του Χώκινς, που μπορεί να έχει προσωπικά παράπονα από τον Θεό, απλά μας κάνει να χαμογελάμε.

Έπρεπε, βλέπετε, να πει κάτι κι αυτός να πει κάτι που αρέσει στους άθεους, για να τον δείξουν οι τηλεοράσεις.

12 comments:

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορούσες να μας δείξεις πόσο καλός Χριστιανός είσαι με έναν άλλο κομψότερο τρόπο και σίγουρα όχι με τέτοιου είδους ρατσιστικά και ειρωνικά σχόλια.

Αν δεν σέβεσαι το επιστημονικό έργο και την προσωπικότητα αυτού του μεγάλου θεωρητικού φυσικού, σεβάσου το αναφαίρετο δικαίωμά του για ανεξηθρησκία. Δεν μπορείς να τον κρίνεις και να τον κατακρίνεις επειδή ίσως είναι άθεος και να διαγράφεις με μίας όλα όσα έχει προσφέρει.

Λίγη ευπρέπεια δεν βλάπτει.

iPager

The Ghost είπε...

ipager ,
Ευπρέπεια σε κάποιους θεωρητικούς για το μακρύ και το κοντό τους δεν υπάρχει.
Σεβασμός στην τετραπληγία του ναι αλλά τίποτα παραπάνω.
Αν σε ζορίζουν τα γραφόμενα τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο Ghost.... Συγνώνη, Φώτη ήθελα να πω.

Θάνατος σε όλους τους άθεους-gay-κομμουνιστές!
Πίσω στον Μεσαίωνα πιασμένοι χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη!

Προτιμώ να παίζω με τα κουβαδάκια μου σε παραλίες όπου ο κόσμος φοράει σώβρακα, αλλά έρχομαι και στην δικιά σας μερικές φορές για να γελάω.

iPager

The Ghost είπε...

Σώβρακα δεν υπάρχουν πλέον γνωρίζεις καλά,περιεχόμενο υπάρχει και θα υπάρχει.
Κανένας εδώ μέσα δεν μίλησε για θάνατο για κανένανε και ούτε πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο.
Μεσαίωνας, να θεωρήσω ότι εναντιώνεται στην νέα τάξη, αυτό μου λες;
Γιατί εγώ να επωμιστώ την μαλακία του καθενώς μελετητή και καμμένο εγγεφαλικά;
Και εγώ σαν νέος τι φταίω που δεν έχω ζήσει αλλά που προσμένω επι ματαίω!

Και όσο για τον γέλωτα, πολύ καλά κάνεις αν έχεις λύσει τα προβλήματά σου.

The Ghost είπε...

Και όσο για Φώτης ή νονά μου με είπε Γιώργο

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον εσύ έχεις κάψει περισσότερα από όσα θα έπρεπε εγκεφαλικά κύτταρα και μάλλον έχει πλήρη άγνοια για το έργο του καμένου εγκεφαλικά, Hawking.

Αλήθεια, ο The Author γιατί δεν πάιρνει θέση; Δεν έχει να προσθέσει κάτι;

iPager

The Ghost είπε...

δεν φταίω εγώ αλλά το τσιγάρο,κακή συνήθεια ξέρεις...
αλλά να σε πω και το άλλο , μ' αρέσεις έχεις άποψη και επιμονή, να σε κάνω αρθρογράφο στο μπλόκ-δεν θέλω να μάθω ποιός είσαι μόνο να γράφεις,να μεγαλώσει η παρέα μας!

Ανώνυμος είπε...

Τόσο το "Γιωργάκης" όσο και το "Φωτάκης" βγάζουν συνάριθμο 11888.
Τυχαίο; Δεν νομίζω!

Καληνύχτα σας!

iPager

The Ghost είπε...

Καληνύχτα iPager, να 'σαι καλά.

Oratios είπε...

Λοιπόν για να απαντήσω και εγώ στο "φωστήρα" της Θεωρίας του Hawkins που έκανε την τίμη να μας τσιγκλίσει...Καταρχάς που είδες στο άρθρο μου ρατσιστικό σχόλιο...Δεύτερον αν και είμαι Χριστιανός ουδέποτε επιδίωξα μέσα από το blog και γενικά στις κοινωνικές μου επαφές να το δείξω(όπως είναι και το αρμοστό αν έχεις διαβάσει Αγία Γραφή πράγμα για το όποιο αμφιβάλλω αλλά no problem,όπως είπες ανεξιθρησκεία έχουμε)...Το πρόβλημα μεγάλε δεν είναι ότι ο Hawkins είναι άθεος, σχεδόν όλοι οι επιστήμονες άθεοι είναι αλλά το ότι το τονίζουν με κάθε τρόπο για να διαδωθεί...Το κάνουν εσκεμμένα αν το χεις πιάσει...Εκτός κι αν σε βολεύει αυτή η κατάσταση ως άθεος που μπορεί να είσαι...Το ότι ο άνθρωπος είναι ιδιοφυία δεν το αμφισβητεί κανείς...Δεν είμαι όμως πρόβατο να ακούω τις πίκρες που βγάζει ο Hawkins επειδή δεν βρήκε το σωματίδιο του παντός και άρα δεν υπάρχει Θεός...Με Σεβασμό...

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος απλά είπε πως οι νόμοι της βαρύτητας από μόνοι τους δικαιολογούν την δημιουργία του σύμπαντος, οπότε δεν είναι απαραίτητο να το δημιούργησε ο Θεός.

Δεν είμαι άθεος, είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και πιστεύω πως υπάρχει Θεός. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα απορρίπτω οποιαδήποτε θεωρία σχετικά με την δημιουργία των πάντων. Αν γινόταν αυτό όχι μόνο από την πλευρά μου αλλά από την πλευρά όλων μας, μάλλον θα πιστεύαμε ακόμη πως η γη δεν γυρίζει, μάλλον θα αποκαλούσαμε όλους τους επιστήμονες τύπου Hawking "Καραγκιόζηδες" και μάλλον θα ζούσαμε ακόμη στον Μεσαίωνα.

iPager

Oratios είπε...

Φιλαράκο μου να ξέρεις κινούμαι καθημερινά στον επιστημονικό κλάδο και ούτε εμένα με συμφέρει να απορρίπτω επιστημονικές θεωρίες...Το Θέμα είναι όμως ότι υπάρχουν φορές που θεωρίες,εκτιμήσεις, λεγόμενα επιστημόνων σε βγάζουν από τα ρούχα σου και είναι ηλιου φαεινότερον ότι είναι υποκινούμενες και έχουν άλλους σκοπούς...Το ότι ο Hawking είναι ίσως ο μεγαλύτερος σύγχρονος φυσικός δεν του δίνει το άλλοθι να μην δέχονται κριτική οι απόψεις του ακόμα και σκλήρη καμία φορά...Το ότι η επιστήμη πήγε τον κόσμο μπροστά οπως το αντιλαμβάνεται ο ανθρώπινος νους δεν σημαίνει ότι έλυσε και όλα τα προβλήματα..Και είμαστε ότι λέει η επιστήμη.. Χώρις να θέλω να μειώσω όλες αυτές τις ανακαλύψεις-εφευρέσεις που ήταν σταθμοί στην πορεία της ανθρώπινης ζωής...Κατα τη γνώμη μου ο Hawking ίσως ένιωσε προδομένος από το Θεό διότι η θεωρία του μέχρι στιγμής "έφαγε μαύρο" και γι' αυτό έβγαλε πίκρα...Το Θέμα είναι ο τρόπος που εξωτερικεύεις την άποψη σου και στην προκείμενη περίπτωση διέκρινα δολιότητα....

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan