Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Χρουσαλά σε Τατιάνα: "Εγώ δεν είμαι Τζούλια"


Το on air ραντεβού τους είχε προγραμματιστεί για τις 27 Σεπτεμβρίου, αλλά η ΜαριέτταΧρουσαλά ζήτησε τελευταία στιγμή να μαγνητοσκοπηθεί η εκπομπή και να γίνουν τα γυρίσματα σε χώρο που θα επέλεγε η ίδια.
Η Τατιάνα, σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, προσπαθούσε να την πείσει ότι η πρώτη της εκπομπή πρέπει να βγει από το νέο της «σπίτι».
Στις ενστάσεις της Τατιάνας η Μαριέττα αντέδρασε με άκομψο τρόπο, φτάνοντας στο σημείο να πει "εγώ δεν είμαι Τζούλια", κάτι που ενόχλησε ιδιαίτερα την πρώτη.
Μετά από αυτό το περιστατικό το σίγουρο είναι ότι η Μαριέττα δεν θα είναι στην πρώτη εκπομπή της Τατιάνας.

ΥΓ: Πως την έχουν δει όλες οι κότες....Κάνουν που κάνουν τα ΑΙΣΧΗ(βλέπε Αβέρωφ)...Και μας το παίζουν κυρίες και καθώς πρέπει...Χειρότερη από τη Τζούλια είσαι κυρά μου....Ποιος ξέρει με πόσους θα πήγες και συ......

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan