Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Φλώρα Θεοδώρου: «Ο Δάντης μου είπε για το τρίτο πρόσωπο εν ψυχρώ»

«Μου είπε για το τρίτο πρόσωπο εν ψυχρώ. Στην αρχή ήταν τόσο μεγάλο το σοκ που δεν το πίστευα», δήλωσε η Κύπρια τραγουδίστρια σε ...εκπομπή του κυπριακού καναλιού «Sigma», αποκαλύπτοντας πώς πραγματικά ένιωσε όταν έμαθε για την ύπαρξη τρίτου προσώπου στη ζωή του πρώην πλέον συζύγου της Χρήστου Δάντη. Η ίδια πρόσθεσε: «Μου έλεγαν "γιατί πιστεύεις ότι μαζί σου θα είναι διαφορετικός;". Αλλά εγώ από αυτά που είχαμε πει, είχα πειστεί ότι τις προηγούμενες φορές έτυχε»... Η Φλώρα επίσης πρόσθεσε: «Όσο με πόνεσε και με πονάει το διαζύγιο και ο χωρισμός, άλλο τόσο με πόνεσε όλο αυτό που βγήκε προς τα έξω. (…) Αυτό που ζήτησα από την αρχή ήταν να λυθούν όλα σιωπηλά και μακριά από τις κάμερες. Δεν φτάνει που είναι ο πόνος τεράστιος, η δημοσιοποίηση ήταν το τελευταίο που ήθελα. Είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο να μαθαίνει όλη η Ελλάδα και όλη η Κύπρος, αν ο Δάντης μού χρωστάει ή όχι και πώς θα τα λύσουμε. (…) Όταν είδα τον κύριο Καπερνάρο, το δικηγόρο του εν διαστάσει συζύγου μου, να βγαίνει στα κανάλια και να ξεκινάει μια πολύ επιθετική τακτική, ένιωσα ξανά ότι με προδίδει ο πρώην σύντροφός μου — μια προδοσία που αυτή τη φορά την έβλεπε όλη η Ελλάδα. Αυτό με θύμωσε πολύ, ενώ ήμουν συντετριμμένη μέχρι τότε, αυτό με θύμωσε»


πηγη

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

kalo

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan