Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Ανέκδοτο

Ένας άντρας πάει στο γιατρό:
- "Γιατρέ έχω πρόβλημα με την ερωτική πράξη".
- "Λοιπόν", του λέει ο γιατρός, "Πες μου πως είναι μια συνηθισμένη μέρα σου.."
- "Όλα αρχίζουν στη μέση της νύχτας. Η γυναίκα μου με ξυπνάει στις 3 το πρωί για να το κάνουμε και ξανά στις 5 για να αφιερώσουμε δύο ώρες στον έρωτα προτού αναχωρήσω για τη δουλειά".
- "Χμ, κατάλαβα.." λέει ο γιατρός.
- "Μισό περιμένετε", λέει ο άντρας, "βλέπετε, όταν μπαίνω στο τρένο με προορισμό το Μενίδι για να πάω δουλειά, συναντάω μια κοπέλα κάθε μέρα και κλείνουμε μια κουκέτα και το κάνουμε καθ' όλη τη διαδρομή!"
- "Ααα... τώρα κατάλαβα", λέει ο γιατρός.
- "Όχι δεν έχετε καταλάβει ακόμα", λέει ο άντρας. "Όταν φτάνω στη δουλειά η γραμματέας μου... που μου έχει αδυναμία με οδηγεί στην αποθήκη και το κάνουμε στα γρήγορα".
- "Ααα... τώρα κατάλαβα", λέει ο γιατρός.
- "Όχι όχι όχι", του λέει. "Όταν πάω για το μεσημεριανό μου γεύμα, συναντάω μια σερβιτόρα που της αρέσω και πάμε στις τουαλέτες για ένα γρήγορο".
- "Χμμ, κατάλαβα...", λέει ο υπομονετικός γιατρός.
- "Όχι, περιμένετε", λέει εκείνος. "Όταν επιστρέφω στη δουλειά το απόγευμα, η διευθύντρια μου, μια ιδιαίτερα απαιτητική γυναίκα, με υποχρεώνει να το κάνουμε διαφορετικά απειλεί ότι θα με απολύσει".
- "Μάλιστα...", λέει ο γιατρός, "είναι ξεκάθαρο..."
- "Όχι, έχει κι άλλο", λέει ο άντρας, "όταν επιστρέφω στο σπίτι η γυναίκα μου χαίρεται τόσο που με βλέπει που το κάνουμε μετά το βραδινό".
- "Και πoιο είναι το πρόβλημά σας;", ρωτάει ανυπόμονα ο γιατρός.
- "Να, με πονάει όταν τον παίζω!!!!"

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan