>Μαζικό φαινόμενο έχει γίνει για τους νέους της Βραζιλίας το «βραχιόλι του σεξ», ένα αθώο αξεσουάρ κατασκευασμένο από σιλικόνη, το οποίο οι έφηβοι της χώρας το φορούν ως σημάδι σεξουαλικής δραστηριότητας. Τον τελευταίο καιρό όμως, αυτό το παιχνίδι έχασε ξαφνικά την όποια «αθωότητά» του, καθώς στάθηκε αφορμή για τον βιασμό μιας 13χρονης κοπέλας.
--
Το «βραχιόλι του σεξ» φοριέται από τους εφήβους στη Βραζιλία για έναν απλό λόγο. Ανάλογα με το χρώμα που έχει το βραχιόλι, υποδηλώνεται η σεξουαλική δραστηριότητα που έχει ο έφηβος, από ένα φιλί μέχρι την ολοκληρωμένη σεξουαλική πράξη. Αν για παράδειγμα το βραχιόλι είναι κίτρινο, σημαίνει πως ο έφηβος βρίσκεται στο στάδιο της αθώας ανταλλαγής φιλιών με τον σύντροφό του. Αν το βραχιόλι είναι ροζ χρώματος, σημαίνει πως ο έφηβος έχει προχωρήσει σε σεξουαλικά χάδια. Αν είναι μπλε δηλώνει τον στοματικό έρωτα και αν είναι μαύρο δηλώνει την ολοκληρωμένη σεξουαλική πράξη. Τέλος, τα βραχιόλια χρυσού χρώματος υποδηλώνουν πως ο έφηβος κάνει όλα τα παραπάνω.
Το παιχνίδι κατέληξε σε τραγωδία, όταν πριν από λίγους μήνες ένα νεαρό κορίτσι 13 ετών, που φορούσε ένα βραχιόλι μαύρου χρώματος, σημάδι πως έχει προχωρήσει σε σεξουαλική επαφή, βιάστηκε από τρία αγόρια, στην πόλη Londrina του Παναμά. Ο σάλος που ακολούθησε ανάγκασε τον δήμαρχο του Ρίο να απαγορεύσει τα «βραχιόλια του σεξ» σε όλα τα σχολεία της πόλης, καθώς και να καταστήσει παράνομη την πώλησή τους σε νέους κάτω των 18 ετών.
Η απόφαση όμως αυτή του Δημάρχου έχει διχάσει την τοπική κοινωνία.
Το κόστος του βραχιολιού που ανέρχεται στα 50 λεπτά η δωδεκάδα και το γεγονός πως πωλούνται σχεδόν παντού, καθιστά την απαγόρευση, ανεφάρμοστη. Εκπρόσωποι μάλιστα παιδαγωγικών υπηρεσιών κάνουν λόγο πως τα πραγματικά αίτια πίσω από το βιασμό της 13χρονης, δεν είναι η χρήση του «βραχιολιού του σεξ», αλλά η θρησκευτική υποκρισία που μαστίζει την εκπαίδευση της Βραζιλίας και η ανύπαρκτη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων παιδιών. Στη Βραζιλία η θρησκεία καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την καθημερινή ηθική και η συζήτηση για το σεξ αποτελεί ταμπού για τις περισσότερες οικογένειες.
protothema.gr
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου