Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

17χρονη δεν ήξερε ότι ήταν έγκυος σε τρίδυμα

Τα αντιβιοτικά ανέστειλαν τη δράση των αντισυλληπτικών

Μια ανήλικη κοπέλα από τη Γερμανία προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο της ρόλο ως μητέρα τριών κοριτσιών, καθώς πριν από λίγο καιρό έφερε στον κόσμο τα τρίδυμα που κυοφορούσε χωρίς να το γνωρίζει!


Η 17χρονη «Jennifer B» είναι η νεότερη γυναίκα στη Γερμανία που αποκτά τρίδυμα. Όπως αποκάλυψε η ίδια έπαιρνε αντισυλληπτικά χάπια συστηματικά, αλλά στις αρχές του χρόνου αρρώστησε και ο γιατρός της έδωσε αντιβίωση, η οποία ανέστειλε τη δράση των αντισυλληπτικών...

Η Jennifer ζει σε ένα μικρό χωριό με τη γιαγιά της, λίγο έξω από το Βερολίνο. «Τον Απρίλιο άρχισα να αισθανόμουν ότι κουραζόμουν πολύ εύκολα και πήγα στο γιατρό. Στο νοσοκομείο που έκαναν υπέρηχο και μου είπαν ότι έχω μέσα μου τρία μωρά. Μου εξήγησαν ότι τα φάρμακα που πήρα για το κρύωμα “ακύρωσαν” τη δράση των αντισυλληπτικών και ότι έπρεπε να αποφασίσω αν θα τα κρατήσω ή όχι».

Η 17χρονη γέννησε με καισαρική αλλά δυστυχώς το πιο πιθανό είναι οι μικρές να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα.

«Ο μπαμπάς τους είναι 22 χρονών. Γνωριστήκαμε μέσω chat τον περασμένο χρόνο. Κάναμε έρωτα στο διαμέρισμα του και όλα ήταν τόσο ρομαντικά. Άναψε κεριά και μου έλεγε πολύ όμορφα λόγια. Αλλά όταν του είπα για τα τρίδυμα φώναξε και μου ζήτησε να τα “ξεφορτωθώ”. Τα λόγια του με πλήγωσαν πολύ. Ευτυχώς έχω στο πλευρό μου τη γιαγιά μου, που είναι 62 χρονών», είπε η Jennifer.

Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan