Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

To xρώμα της ευτυχίας


αναρωτιέμαι ποιό είναι το χρώμα της ευτυχίας…αν ήθελα να φτιάξω ένα πίνακα τη χρώμα θα έβαζα για να την συμβολίσω…ίσως να επέλεγα το φούξια γιατί είναι το αγαπημένο μου χρώμα…αυτό που μου φτιάχνει τη διάθεση και μου φέρνει γούρι!Ίσως πάλι να επέλεγα το γαλάζιο…αλλά όχι το γαλάζιο μου θυμίζει την απεραντοσύνη της θάλασσας και του ουρανού…και η ευτυχία δεν είναι απέραντη…είναι μικρές σταγόνες στο τεράστιο ωκεανό της ζωής…!Το πράσινο πάλι θα ήταν μια καλή επιλογή γιατί έχει την ιδιότητα να με γεμίζει ελπίδα για κάτι καλό…το ρόζ μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια…το μαύρο τις λανθασμένες μου επιλογές….το γκρί και το μώβ μου θυμίζουν πένθος και ΄πόνο…!Τελικά είναι δύσκολο να αποτυπώσεις την ευτυχία με χρώματα…όσο δύσκολο είναι να την αποτυπώσεις και με λέξεις…αλλά αν τελικά έφτιαχνα το πίνακα θα τα έβαζα όλα τα χρώματα από λίγο…γιατί η ευτυχία που νιώθουμε είναι αποτέλεσμα συνδιασμένων γεγονότων!

ΠΗΓΉ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan