Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Η αλόγιστη λήψη βιταμίνης Ε αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού


Κυρίως αυτού που προκαλείται από αιμορραγία των αγγείων

Οι άνθρωποι που κάνουν αλόγιστη χρήση της βιταμίνης Ε παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο, παρά ισχαιμικό επεισόδιο, που προκαλείται όταν φράζουν τα αιμοφόρα αγγεία του εγκεφάλου.

Τα αιμορραγικά εγκεφαλικά επεισόδια είναι τα λιγότερο συχνά και συμβαίνουν όταν σπάει ένα εξασθενημένο αγγείο που τροφοδοτεί τον εγκέφαλο...

Από την άλλη, οι ερευνητές βρήκαν ότι η βιταμίνη Ε μπορεί να μειώσει κατά 10% τον κίνδυνο ισχαιμικών εγκεφαλικών, που εκδηλώνονται συχνότερα σε σχέση με άλλα είδη εγκεφαλικών, σε ποσοστό 70%.

Τα ισχαιμικά εγκεφαλικά σημειώνονται όταν φράζουν τα αιμοφόρα αγγεία του εγκεφάλου, με συνέπεια να μην μπορεί πια να φτάσει οξυγόνο στον εγκέφαλο μέσω της κυκλοφορίας του αίματος.

Σύμφωνα με τους ερευνητές συνολικά η βιταμίνη Ε δεν εμφανίζεται να αυξάνει στατιστικά τον ολικό κίνδυνο για όλες τις μορφές εγκεφαλικών.

newsbeast

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan