Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Απίστευτες, τριτοκοσμικής έμπνευσης κουτοπονηριές

apodei3eis aspromayro thumb large Απίστευτες, τριτοκοσμικής έμπνευσης κουτοπονηριές
Απίστευτες, τριτοκοσμικής έμπνευσης κουτοπονηριές και μπαστουνοβλαχιές κατεβάζει η κούτρα των φωστήρων του υπουργείο. Με υπουργική απόφαση λέει και ανάλογα με το πόσα τους λείπουνε θα μας λένε εκ των υστέρων τι έκτπωση θα έχουν οι αποδείξεις. Μια ζωή ολόκληρη τα ίδια και τα ίδια. Αναδρομικά, ρυθμίσεις, παρατάσεις, εφ”άπαξ και εκτάκτως κάθε τρεις και λίγο, υπουργικές απόφασεις, ερμηνευτικές εγκύκλιοι και χίλια δυο άλλα για να μην ξέρεις τι σου ξημερώνει φορολογικά και να κάνεις το κουμάντο σου...





Κατ”αρχήν το ποιός κόβει απόδειξη και ποιός όχι σε καμμία χώρα του κόσμου, ούτε ανεπτυγμένη ούτε τριτοκοσμική δεν είναι δουλειά του καταναλωτή, είναι δουλειά του κράτους.
Λέει ο υδραυλικός, ο γιατρός, ο δικηγόρος και ο ηλεκτρολόγος (περί αυτών πρόκειται, γι”αυτούς γίνεται όλος ο καβγάς). Κοίτα να δείς κύριε εγώ απ”αυτή την δουλειά θέλω να βάλω ένα 50ρικο στην τσέπη μου. Η μου το δίνεις μάυρο η μου δίνεις 100 με απόδειξη γιατί στο 100ρικο τα 20 είναι το ΦΠΑ και από τα 80 που μένουν θα πληρώσω 30 εφορία γιατί είμαι θα πάω ψηλά στην κλίμακα, θα μου μείνουν δηλαδη 50 στην τσέπη. Διάλεξε
Και ρωτάω εγώ. Γιατί να ζητήσω απόδειξη??? Να πληρώσω άλλα 50 ΕΥΡ επειδή είναι κλέφτης ο υδραυλικός, επειδή το κράτος είναι ανίκανο να τον ελέγξει και να του βάλει πόθεν έσχες, επειδή εαν και εφόσον τον ελέγξει εφοριακός θα βάλει τη μίζα στην τσέπη του
’σε που υπάρχουν και οι περιπτώσεις που σου λέει ο γιατρός η επέμβαση θα κοστίσει ένα χιλάρικο, εσύ τι θα κάνεις πριν μπείς στο χειρουργείο θα ζητήσεις απόδειξη? Δεν θα φοβηθείς μήπως έχει τσαντιστεί λίγο ο γιατρός? Γιατί με βάζει σε τέτοια διαδικασία το κράτος?
Η μόνη περίπτωση να ζητήσεις απόδειξη έιναι και να σου περισσεύουν λεφτά και να το έχεις πάρει και πατριωτικά, οπότε απαντάμε ναι ρε λαμόγιο να μου κόψεις απόδειξη.
Εαν όμως δεν σου περισσεύουν λεφτά, τότε πρέπει να σε συμφέρει για να ζητήσεις απόδειξη. Και το εαν σε συμφέρει πρέπει να το ξέρεις εκείνη τη στιγμή που θα πληρώσεις όχι τον Φερβουάριο του επομένου έτους
Ντίνος Αρβανίτης

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan