Πριν από ενάμιση χρόνο ήταν ένα ακόμη δυστύχημα με θύμα έναν ηλικιωμένο άνδρα που ξεχείλισε το ποτήρι της αγανάκτησης για τη διάβαση του Πύργου. Ο συγκεκριμένος άνδρας επιχείρησε να περάσει με το αυτοκίνητό του, από την οδό Μετεώρων, στην οδό Πύργου. Μόνο που τον πρόλαβε το τρένο το οποίο τον τραυμάτισε θανάσιμα.
Τα επανειλημμένα ατυχήματα και δυστυχήματα που έχουν συμβεί στην ισόπεδη διάβαση της σιδηροδρομικής γραμμής στο ύψος του Πύργου της πόλης των Τρικάλων προκαλούν την έντονη ανησυχία και αγανάκτηση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής....
Η γραμμή διαπλατύνθηκε, υπερυψώθηκε, εκσυγχρονίστηκε, αλλά η διάβαση του Πύργου έμεινε ισόπεδη. Μπήκαν φωτεινοί σηματοδότες στην οδό Μετεώρων και στην Πύργου, τοποθετήθηκαν –υποτίθεται- προστατευτικές μπάρες, αλλά η λειτουργία τους, δεν μείωσε τον αριθμό των ατυχημάτων και των δυστυχημάτων. Όχι μόνο γιατί είναι απρόσεκτοι οι διερχόμενοι οδηγοί, αλλά και επειδή, οι μπάρες και ο φωτεινός σηματοδότης δεν προσφέρονται για τη συγκεκριμένη διάβαση. Αντιθέτως, σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως ευθύνονται για την απώλεια ανθρώπινων οδών. Και εξηγούμαστε… Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλήξει κανείς σ’ αυτό το συμπέρασμα.
Αρκεί μόνο μια φορά, ως οδηγός, να έχει περάσει από τη διάβαση με κατεύθυνση από τη Μετεώρων προς την Πύργου. Όταν ανάψει το πράσινο, η διάβαση της γραμμής είναι ρίσκο. Μπορεί να κατέβει η μπάρα για τη διέλευση του τρένου, οπότε θα βρεθείς στη μέση του οδοστρώματος της Μετεώρων, κινδυνεύοντας να εμβολιστείς από τα διερχόμενα αυτοκίνητα που έρχονται με ταχύτητες, πολύ μεγαλύτερες από τις επιτρεπόμενες, από την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου. Μπορεί να πεταχτεί μπροστά κάποιος απρόσεκτος οδηγός από τους παράδρομους που οδηγούν στον Πυργετό και το Κηπάκι, αφού η κίνηση προς και από τις συγκεκριμένες οδούς, δεν ρυθμίζεται από τους φωτεινούς σηματοδότες. Μπορεί να περάσει κάποιος μαθητής από τον Πύργο για το συγκρότημα του 5ου Γυμνασίου και Λυκείου που βρίσκεται στην απέναντι, Πράσινη Γωνιά μιας και δεν υπάρχει διάβαση πεζών, ούτε συζητείται να γίνει.
Κανένα αποτέλεσμα
Πριν από ένα ενάμιση χρόνο, οι δήμαρχοι Πιαλείων κ. Χρήστος Μάμαλης, Φαλώρειας κ. Αντώνης Ντιντής, Καλλιδένδρου κ. Κώστας Γκαμπλιώνης και Κόζιακα κ. Κίμωνας Αναστασόπουλος αποφάσισαν να αναλάβουν πρωτοβουλία για να σταματήσει η «ανθρωποθυσία» στη διάβαση του Πύργου.
Η τότε πρωτοβουλία κατέληξε στη σύνταξη ενός υπομνήματος των τεσσάρων δημάρχων, στους οποίους «προσχώρησε» και ο δήμαρχος Τρικκαίων κ. Μιχάλης Ταμήλος το οποίο αφορούσε τις άμεσες ενέργειες που ζητούνται από τον ΟΣΕ:
1. Η επιμήκυνση της μπάρας που φυλάσσει τις ισόπεδες διαβάσεις της σιδηροδρομικής γραμμής κατά δύο μέτρα, έτσι ώστε να είναι αδύνατη η διέλευσή της από τροχοφόρο όταν αυτή είναι κατεβασμένη για να διέλθει αμαξοστοιχία.
2. Να υπάρξει συντονισμός των φωτεινών σηματοδοτών σε όλες τις ισόπεδες διαβάσεις όταν πρόκειται να διέλθει η αμαξοστοιχία.
3. Να επιβραδύνεται η ταχύτητα της διερχόμενης αμαξοστοιχίας στο τμήμα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Τρικάλων μέχρι το Κηπάκι, στην περιοχή δηλαδή που είναι και η περισσότερο κατοικημένη δίπλα από την σιδηροδρομική γραμμή.
Όσον αφορά τις μακροπρόθεσμες ενέργειες οι πέντε δήμαρχοι ζητούσαν η νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα συνεχίζεται μέχρι Κοζάνη να διέρχεται έξω από την πόλη των Τρικάλων για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες, ενώ όταν πρόκειται για τα επιβατικά τραίνα να διέρχονται από την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή εντός της πόλης των Τρικάλων.
Από τότε μέχρι και σήμερα, δεν υπήρξε καμία απολύτως παρέμβαση που να ικανοποιεί αυτά τα αιτήματα.
e-erevna
Και επί Γης;...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου