Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Θα έδινα τη ζωή μου για τη θέση του ομοσπονδιακού


Ο Ντιέγκο Μαραντόνα εξέφρασε για μία ακόμη φορά την ακράδαντη επιθυμία του να επιστρέψει στην τεχνική ηγεσία της Αργεντινής.

Ο παλαίμαχος σούπερ σταρ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου ξεσπάθωσε κατά των Μπιλάρδο, Γκροντόνα και Μπατίστα σημειώνοντας:
«Θα έδινα τη ζωή μου για να αναλάβω ξανά το πόστο του ομοσπονδιακού στην Αργεντινή.

Είμαι απελπισμένος, θα έκανα ό,τι περνάει από το χέρι μου. Τον Μπατίστα που είναι τώρα στο τιμόνι δεν τον γνωρίζουν ούτε στην Ουρουγουάη. Ο Μπιλάρδο είναι προδότης.

Αυτός που παίρνει τις αποφάσεις για το όνομα του ομοσπονδιακού δεν είναι μία επιτροπή ή μία ομάδα παραγόντων της ομοσπονδίας: μιλάμε ξεκάθαρα, το αφεντικό είναι ο Χούλιο Γκροντόνα».

Για τον Λιονέλ Μέσι είπε: «Ο Μέσι είναι ένας παίκτης που καθοδηγείται εύκολα. Καταλαβαίνει τα πάντα, δεν δημιουργεί προβλήματα. Απλά χρειάζεται να τον παρακολουθείς μέχρι να γίνει πιο τολμηρός.

Δεν σκόραρε στη Νότια Αφρική επειδή δεν είχε την τύχη που είχα εγώ στο Μουντιάλ του 1986 στο Μεξικό. Στη Νότιο Αφρική, ίσως μόνο ο Ινιέστα να ήταν καλύτερος από τον Μέσι, μετά από την ήττα από τη Γερμανία αυτός που έκλαψε περισσότερο μέσα από τη δική μας ομάδα ήταν αυτός. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ».

Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan