Οι Κινέζοι είναι οι πιο τακτικοί, οι πιο «πιστοί» και οι πιο ενθουσιώδεις χρήστες του Διαδικτύου. Μαζί με τους κατοίκους των χωρών της Μέσης Ανατολής αποτελούν την ισχυρότερη «δεξαμενή πελατών» για το online μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με έρευνα της βρετανικής εταιρείας TNS για τις συνήθειες των χρηστών του Ίντερνετ σε όλο τον κόσμο, οι αναδυόμενες αγορές -όπως η ασιατική- ξεπερνούν τη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική στη χρήση των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook.
Πιο δεκτικοί στην online διαφήμιση...
Οι Κινέζοι εμφανίζονται πιο «δεκτικοί» στην διαφήμιση μέσω Ίντερνετ και στις online ενέργειες μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον, οι διαφημιστικές εταιρείες παρατήρησαν ταχεία αύξηση των δαπανών για το μάρκετινγκ από πελάτες στην Κίνα και τη Βραζιλία.
Το συμπέρασμα αυτό υπογραμμίζει την σημαντική και ακόμη -σε μεγάλο βαθμό- αναξιοποίητη ευκαιρία για την διείσδυση του online μάρκετινγκ στην Ασία.
Στην έρευνα «Ψηφιακή Ζωή» της TNS συμμετείχαν περίπου 50.000 άνθρωποι από 46 χώρες, προκειμένου να διερευνηθεί ποιοι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο «σερφάροντας» στο Διαδίκτυο και ποια είναι η online συμπεριφορά τους.
Οι πιο συχνοί χρήστες
Η Κίνα, η Αίγυπτος και η Σαουδική Αραβία βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, με ποσοστό 55% να δηλώνει ότι ασχολείται με το Ίντερνετ «σε υψηλό βαθμό».
Η Τουρκία είναι η τρίτη μεγαλύτερη χώρα σε αριθμό μελών στο Facebook και αποτελεί το μοναδικό ευρωπαϊκό κράτος που εμφανίζεται στο top 10 της υψηλής ενασχόλησης με το Ίντερνετ (μετρήθηκε ως ευρωπαϊκή και όχι ως ασιατική χώρα).
Στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη Βρετανία, περίπου το 42% των χρηστών απάντησε ότι ασχολείται πολύ με το Διαδίκτυο.
Από την έρευνα κατέστη σαφές ότι το μέλλον του μάρκετινγκ είναι το Ίντερνετ και το μέλλον του Ίντερνετ είναι η Κίνα. «Η ανάπτυξη της βιομηχανία μας (σ.σ. του μάρκετινγκ), είναι, ήταν και θα είναι καθοδηγούμενη από την Κίνα και από το Διαδίκτυο. Αυτή η έρευνα αποδεικνύει τη σχέση που υπάρχει μεταξύ των δύο», δήλωσε ο Μάρτιν Σόρελ, διευθύνων σύμβουλος της WPP (ιδιοκτήτριας της TNS).
Ποιοι προτιμούν τα social media
Οι προτιμήσεις των χρηστών του Ίντερνετ διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα προέλευσής τους. Στη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Κίνα οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα sites κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, MySpace κ.λπ.) από ό,τι στέλνοντας και διαβάζοντας τα emails τους.
Παράλληλα, η πρόσβαση στο Ίντερνετ από φορητές συσκευές -κυρίως από κινητά τηλέφωνα- φαίνεται ότι κερδίζει έδαφος.
Αντίθετα, οι κάτοικοι των χωρών όπου η ευρυζωνική πρόσβαση ήρθε πιο νωρίς, εξακολουθούν να προτιμούν σε μεγάλο βαθμό το email και τους υπολογιστές, από τα social media και τα κινητά.
Οι κάτοικοι της Κίνας και της Μέσης Ανατολής είναι πιο πιθανό να διατηρούν ιστολόγια και να αναρτούν φωτογραφίες ή βίντεο online.
Επιπλέον, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, θεωρούν ότι η πρόσβαση στο Ίντερνετ είναι πιο σημαντική σε σχέση με τους ερωτώμενους που προέρχονται από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές.
Η έρευνα διαπίστωσε, ακόμη, ότι το 61% των χρηστών του Διαδικτύου «σερφάρει» καθημερινά. Το 54% παρακολουθεί τηλεόραση κάθε μέρα, το 36% ακούει ραδιόφωνο και το 32% διαβάζει εφημερίδες.
Πηγή
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου