Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Αποφάσισε Να Πουλήσει Την Παρθενιά Της Στο Ίντερνετ

Η συγκεκριμένη κοπέλα, το όνομα της οποίας είναι Valeria, αποφάσισε να πουλήσει την παρθενιά της στο διαδίκτυο. Έτσι έβαλε στο διαδικτυακό προφίλ της φωτογραφίες τις στις οποίες είχε γράψει τα εξής μηνύματά στο στήθος της: Γεια σας!...
Το όνομά μου είναι Lerochka VIP Kotova (στα ελληνικά σημαίνει γατάκι και σίγουρα είναι nickname). Είμαι 18 ετών (Δεν μας πάνε μέσα!)
Είμαι παρθένα (Σιγά μην είναι αλήθεια: p)
Αποφάσισα να πωλήσω το πιο πολύτιμο πράγμα που έχω!
την παρθενιά μου! Κοστίζει $ 5000 (δεχόμαστε και εκπτώσεις;), Αν προσφέρονται)
mail μου είναι lera_vip92 ***. ru (δέχεται μόνο σοβαρές προτάσεις!)

Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan