Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

«Δε θα πέσουν έξω τα μαγαζιά, θα κλείσουν»

Ο Δ. Μητροπάνος λέει ανοιχτά την άποψή του για την καπνοαπαγόρευση

Ο Δημήτρης Μητροπάνος μιλά για την απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους που έχει προκαλέσει αντιδράσεις και δεν διστάζει να πει την άποψή του. «Εγώ στο αποφασίζουμε και διατάζουμε είμαι πάντα αντίθετος. Το τι είπε η Ε.Ε το έχω χ.. νο. Δεν με αφορά η Ευρωπαϊκή Ένωση. Είδα τα χάλια της. Αν θέλουν να με κάνουν να μην καπνίζω, εγώ θα καπνίζω. Συμφωνώ μόνο το κάπνισμα να απαγορεύεται σε νοσοκομείο. Δεν θα πέσουν έξω τα μαγαζιά, θα κλείσουν... Αν αύριο δουν μια έξαρση στο συκώτι εξαιτίας του αλκοόλ τότε θα απαγορεύσουν το ποτό;», δήλωσε στην εφημερίδα Capriccio.
Όσο για την Πέγκυ Ζήνα τόνισε: «Μου θυμίζει τα νιάτα μου. Έχει μαγκιά και τσαμπουκά που μου αρέσει πάρα πολύ. Ανεβαίνει στην πίστα και είναι λες και βλέπεις μια γυναίκα δυο μέτρα. Άκουσα τη νέα δισκογραφική της δουλειά και το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ σαν να είναι κόρη μου».


Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan