Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Αντώνης Καφετζόπουλος: «Πήρα την ελληνική υπηκοότητα το 1990»

Αντώνης Καφετζόπουλος: «Πήρα την ελληνική υπηκοότητα το 1990»
Ο Αντώνης Καφετζόπουλος, σε συνέντευξη του στην εκπομπή «Πολύ Μπλά-Μπλά» αποκάλυψε κάτι που ήταν άγνωστο στους περισσότερους μέχρι σήμερα. Γεννημένος στην Τουρκία και συγκεκριμένα στην Κωνσταντινούπολη, ήταν Τούρκος υπήκοος μέχρι και το 1990, οπότε και πήρε την ελληνική υπηκοότητα.

Ωστόσο, όπως ο ίδιος παραδέχεται δεν νιώθει θλίψη: «Συνήθως νοσταλγείς πράγματα που θυμάσαι. Εγώ από τα 13 μου και μετά είμαι στην Ελλάδα. Η ζωή μου ήταν εδώ και όχι εκεί». Ο γνωστός ηθοποιός, αποκαλύπτει ότι μέχρι τα 30 του έκανε διάφορες δουλειές, αλλά και πολλές απόπειρεςνα γίνει μουσικός. Τελικά, όπως λέει:
«Βρέθηκα τυχαία στο θέατρο και έπειτα είχα συνέχεια δουλειά. Είμαι από τους λίγους που εδώ και 30 χρόνια ζουν απ΄αυτό το επάγγελμα». Παράλληλα, δηλώνει «αγχώδης για όλα», εκτός από τα θέματα υγείας, αλλά και «βαρεμένος» καθώς όπως λέει χαριτολογώντας: «βαριέμαι γενικά». Την περίοδο αυτή, πρωταγωνιστεί με την Μίρκα Παπακωνσταντίνου στο θέατρο, στην παράσταση «Σουίτα στο Πλαζα».
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan