Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Η ΣΕΞΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΜΟΝΟΓΙΟΥ «ΈΧΩ ΚΑΝΕΙ ONE NIGHT STAND ΚΙ ΕΧΩ ΑΠΙΣΤΗΣΕΙ»


 
Με αφοπλιστική ειλικρίνεια η Άννα Μονογιού μίλησε για το One night stand, τις απιστίες και όχι μόνο στον δημοσιογράφο και διευθυντή του Love Radio Τάσο Τρύφωνος περιοδικό MAN που κυκλοφορεί.
 
Για το one night stand: «Έχω κάνει one night stand…..
Δεν με ξενίζει αλλά είναι και θέμα χαρακτήρα»
 
Πόσες φορές έχει ερωτευτεί: «Έχω ερωτευτεί τέσσερεις φορές και έχω αγαπήσει δύο»
 
Για τις γυμνές φωτογραφήσεις και σκηνές: «Οι γυμνές σκηνές αν προκύπτουν από το έργο και είναι χρήσιμες, δεν με φοβίζουν καθόλου….Η φωτογράφηση όμως επειδή είναι ένα κλικ και τις κάνω ως «Άννα» δεν μου είναι εύκολες, δεν είμαι καθόλου άνετη».
 
Για την απιστία: «Έχω απιστήσει αλλά όταν ήξερα ότι η σχέση τελειώνει. Πιστεύω ότι ήταν μια δικαιολογία για να φύγω εντελώς από εκεί»
πηγή: MAN

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan