Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Στικούδη: "Είμαι συντηρητική και ας μη μου φαίνεται..."


Σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη τόσο φωτογραφικά όσο και προσωπικά η Κατερίνα Στικούδη αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της προσωπικότητας της .... "Εφόσον δεν έχω βύσμα, έχω πείσμα, αυτό είναι το μότο μου. Γενικότερα δεν ησυχάζω ποτέ. αναζητώ διαρκώς καινούργια πράγματα και ψάχνομαι για το ότι μου πάει...”"λέει η Κατερίνα σε συνέντευξη της στο περιοδικό "Nitro"...

Όσον αφορά τις προσωπικές της σχέσεις η Κατερίνα εξομολογείται:

"Η αλήθεια είναι ότι είμαι τύπος των μεγάλων σχέσεων, Και νομίζω ότι οι σχέσεις είναι περίεργες γενικά. Και ειδικά; Μισώ το ρουφιανιλίκι, ποτέ δεν υπήρξα προδότης στη ζωή μου. Είμαι από τη Θεσσαλονίκη, μισώ το ρουφιανιλίκι".

Όσον αφορά την ιδιωτική της ζωή η Κατερίνα "ξεσπαθώνει":

"Δεν χρησιμοποιώ την ιδιωτική μου ζωή για να κερδίσω πόντους στη σόουμπιζ, την κρατάω εντελώς ανέπαφη. Ανοίγομαι μόνο στους δικούς μου ανθρώπους. Γιατί να ανακοινώσω κάτι δημόσια, ενω δεν το γνωρίζει η οικογένεια μου. Είμαι συντηρητική και ας μη μου φαίνεται..." καταλήγει η Κατερίνα..


cosmo

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan