Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Γιάννης Σαββιδάκης: "Πρώτη φορά είμαι ερωτευμένος με έναν άντρα"

Ο Γιάννης Σαββιδάκης μίλησε στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» για την καριέρα του, καθώς και τον καινούργιο του έρωτα. «Ο κόσμος πιστεύει ότι άνθρωποι που δεν εμφανίζονται στην τηλεόραση είναι πεθαμένοι και δεν ισχύει αυτό. Αυτή την περίοδο είμαι πολύ κοντά στο να κυκλοφορήσω ένα single στα ελληνικά, ετοιμάζω έναν ξένο δίσκο σε μουσική και στίχους δικούς μου, ενώ έχει ανοίξει και μια πόρτα για καριέρα στην Ιταλία».

«Η αλήθεια είναι πως είχα σκεφτεί να κάνω κάτι για να επιστρέψω στη δημοσιότητα. Μου πέρασε να δημιουργήσω ένα σκάνδαλο αλλά δεν το έκανα. Αν το είχα κάνει, ακόμα θα μιλούσαν γι’ αυτό».
Τέλος, ο Γιάννης Σαββιδάκης μίλησε για τον άντρα της ζωής του, το γιό του: «Όσο περνάει ο καιρός με ένα παιδάκι, ερωτεύεσαι πιο πολύ. Πρώτη φορά είμαι ερωτευμένος με άντρα. Ή πολύ ρομαντικός είμαι και φαίνεται μέσα από τα τραγούδια μου, ή είμαι ένας τεράστιος απατεώνας».


πηγη

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan