Η Samsung προσπαθεί να προκαλέσει την κυριαρχία τoυ iPad της Αpple με αύξηση των αποδοχών της, στις αγορές των tablets μέσω της αναμενόμενης αυξημένης ζήτησης από εταιρίες.
Ο Lee Don Joo, αντιπρόεδρος του τομέα της κινητής τηλεφωνίας της Samsung, αναμένει πως η ζήτηση θα είναι μεγάλη και θα προέρχεται κυρίως από οργανισμούς όπως νοσοκομεία, και ασφαλιστικές εταιρίες που θα χρειάζονται φορητές συσκευές με δυνατότητες κινητής υπολογιστικής δύναμης.
Επίσης, η ζήτηση για το Galaxy Tab της Samsung, στα «πάτρια εδάφη» της Κορέας έχει....
αυξηθεί κατακόρυφα, από τη στιγμή που διατέθηκε προς πώληση το μοντέλο των 7 ιντσών, την προηγούμενη εβδομάδα.
Σύμφωνα με τον κ. Lee, η Samsung θα μπορέσει να πουλήσει 1 εκατομμύριο μοντέλα του Galaxy Tab.
Από την άλλη μεριά, Η RIM, κατασκευαστής του Blackberry θα κερδίσει και αυτή ένα κομμάτι της πίτας, αφού δύο ασφαλιστικές εταιρίες έχουν δεσμευθεί πως θα αγοράσουν αποκλειστικά το προϊόν της.
Το PlayBook σκοπεύει να κερδίσει τους επαγγελματίες, μήνες πριν την κυκλοφορία της ταμπλέτας. Η ασφαλιστική Sun Life Financial Inc. έχει δεχθεί να αγοράσει μέχρι 1,000 PlayBooks για τους εργαζόμενούς της, ενώ ο Καναδέζικος τραπεζικός όμιλος ING Groep NV ανέφερε πως δεσμεύεται να πραγματοποιήσει μαζικές αγορές της εν λόγω ταμπλέτας. Εταιρίες συμπεριλαμβανόμενης της Manulife Financial Corporation ήδη δοκιμάζουν το PlayBook το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς αγορά το επόμενο τρίμηνο.
Η στρατηγική της RIM είναι απλή και βασίζεται στα «ιστορικά» δεδομένα, αφού προσπαθεί με τη σειρά της να ξανακερδίσει την χαμένη κυριότητα που κατείχε με το BlackBerry στα target-groups των επαγγελματιών και εταιριών. Αυτή η απόφαση επήλθε μετά από μία δυνατή άνοδο του iPhone και του iPad στην συγκεκριμένη αγορά.
Η ευχέρεια των ήδη συνηθισμένων στις λειτουργίες του BlackBerry εργαζομένων, θα βοηθήσει την RIM στο να πείσει αυτό το αγοραστικό κοινό στην αγορά του προϊόντος της. Το ατού που φαίνεται να προσπαθεί να προωθήσει η Research In Motion είναι η ασφάλεια της ταμπλέτας.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Tom Reid, αντιπρόεδρος της Sun Life: «Η δυνατότητα κωδικοποίησης των δεδομένων ήταν αυτό που πραγματικά οδήγησε στην απόφαση απόκτησης του PlayBook». Η εταιρίας, όπως προαναφέρθηκε, σκοπεύει να αγοράσει από 500 μέχρι 1000 ταμπλέτες, αριθμός που μπορεί βεβαίως να αυξηθεί εάν το PlayBook αρχίσει και χρησιμοποιείται ευρέως.
Αξιόλογες οι στατιστικές της Apple, πάντως, οι οποίες δείχνουν πως το iPad θα χρησιμοποιείται από 60 και πλέον εταιρίες εκ των 100 της λίστας Fortune 100 μέσα στις οποίες βρίσκονται και οι Procter &Gamble Co., Lowe's Co., και Hyatt Hotels Corporation.
To μόνο που απομένει, πλέον, είναι να δούμε εάν η οι στόχοι της Samsung και RIM θα επιτύχουν σε μείωση του αγοραστικού επαγγελματικού κοινού που κρατάει γερά η Apple.
πηγή
ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΟΣ
Πριν από 16 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου