Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Δώστε μου και εμένα δάνειο και υπόσχομαι να αναπτυχθώ....

κύριε πρωθυπουργέ , κύριε υπουργέ οικονομικών
Είμαι και εγώ ένας πολίτης με απροσδιόριστο χρέος...(χρωστάω της Μιχαλούς που λένε)
δε παράγω έργο ... (άνεργος το λένε)....δεν έχω δυνατότηα παραγωγής έργου ...(έλειψη κεφαλαίου το λένε).....μου λείπει παιδεία ....μου λείπει υγεία....μου λείπει μέριμνα.
Οπως παρατηρείτε η κατάστασή μου είναι πανομοιότυπη με αυτή του ελληνικού κράτους.

Ακολουθώντας λοιπόν το ευγενές παράδειγμά σας,έχω κάνει όλες τις απαιτούμενες περικοπές δαπανών στην οικία και την οικογένειά μου, έχω λάβει όλα τα μέτρα επιβολής λιτότητας και αιτούμαι και εγώ να λάβω ανάλογο δάνειο και υπόσχομαι να "αναπτυχθώ" προκειμένου να είμαι συνεπής στην αποπληρωμή του.

αναγνώστης

Πηγη

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan