Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Η απάντηση της Βέρας Λάμπρου για το ροζ Dvd

'Εξαλη η Βέρα Λάμπρου με τις φήμες για δικό της ροζ DVD αναγκάστηκε να ανεβάσει διάψευση της την προσωπική της σελίδα στο facebook αλλά και να ανεβάσει στο youtube ένα μικρό βίντεο.
Η ανακοίνωση της ακριβός όπως είναι στην προσωπική της σελίδα και το βίντεο.
"ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ... ΒΕΡΑ ΛΑΜΠΡΟΥ: ΕΙΜΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΚΑΠOIΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΟΣ...ΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ, ΔΙΑΒΑΛOΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΠΛΑΣΑΡOΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΡΟΖ DVD ΜΑΙΜΟΥ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΥΛΙΚΟ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ... ΕΧΩ ΚΙΝΗΘΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ... ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!!!!!"

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan